Fotograaf: Maarten de Kok

Europees bereik

Alleen de beste klantervaring leveren is niet meer genoeg, vindt Cecilia Scolaro, Concept & Design Unit Director Mirabeau. “We moeten blijven innoveren om met onze waarden écht impact te maken en ervoor te zorgen dat elke interactie persoonlijk voelt.”

Moderne oplossingen voor corporates

“Dit jaar vieren we ons vijfde jaar, maar een start-up hebben we ons nooit gevoeld.” De oprichters van Lab Digital leggen uit hoe ze in korte tijd naar vijftig man groeiden. Het team lost voor (internationale) corporates complexe digitale vraagstukken op. De bouwstenen van hun succes: volwaardig ownership nemen, passie voor kwaliteit en zeer bewuste keuzes in technologie.

Search & social: een gelukkig huwelijk!

“Wij zijn hét onlinemarketingbureau voor search en social. Deze disciplines vormen de basis waarmee we de mooie resultaten voor onze klanten behalen”, aldus Steven de Jong en Jurjen Rijsdijk, de eigenaren van het sterk groeiende Olifant Media.

Sterk samenspel van specialisten

De groeicurve van MakerStreet in ondernemers en werknemers is robuust. Opdrachten schuiven steeds meer van pure digitale klussen naar een mix van de fysieke en digitale wereld. MakerStreet staat voor ‘Full-Specialism’, dus herbergt specialisten die hun expertise graag loslaten op challenges van corporates en scale-ups.

Tech door en voor mensen

Technologie is te vaak een beperkende factor voor bedrijven, vinden Taco Ekkel en Mathijs Kadijk, partners van het twintigjarige Q42. “Een mooi technisch motortje maken waar je innovatie mee versnelt én eindgebruikers mee verbaast. Dat is wat wij graag doen.”

De digitale eenvormigheid doorbroken

Conclusion Digital X heeft het afgelopen jaar weer samen met klanten elk project tot een succes weten te maken, aldus directeur Anneke Zijlstra. “In elk ontwerp van ons staat de mens voorop; dat leidt tot unieke digitale producten en diensten met een perfecte gebruikerservaring.”

Van project naar product

In 2019 hebben Roy Machielsen en Mark Blockhuys de leiding van Osudio op zich genomen. Hun klantbenadering is proactiever en assertiever geworden: niet alleen praten ze mee over IT-oplossingen, maar ook over de bedrijfsstrategie, het rendement en de verwachtingen van gebruikers.

Klantgericht en eigenwijs: prima combi

Online betalen lijkt zo vanzelfsprekend. Van de indrukwekkende techniek merken we weinig. PAY. is een van de partijen die dagelijks honderdduizenden betalingen in goede banen leidt. COO en founder Olaf Kok schept veel genoegen hierin en is tot volle tevredenheid geen CEO meer.

Digitaliseren is ondernemen

Hoppinger is een digital partner die organisaties helpt met uitdagende digitaliseringsvraagstukken. “Digitalisering draait om het makkelijker en sneller leveren van waarde voor mensen en organisaties.”

Digital marketing omvat hele klantreis

De grens tussen traditionele en online marketing vervaagt. Uiteindelijk wordt vrijwel alle marketing digitaal, aldus Wolter Tjeenk Willink, CEO van Traffic Builders. “Daarom blijven we onze dienstverlening steeds meer verbreden tot een echt ‘full funnel’ digitaalmarketingbureau.”

Het maximale uit digitalisering halen

TRIMM is een fullservice internetagency dat moeiteloos creativiteit, technologie en marketing combineert. Met als doel om het klanten makkelijker te maken hun producten te verkopen in de digitale wereld. TRIMM helpt de business van de klant wezenlijk te veranderen.

Architecten van de veranderende e-mail

E-mail is niet alleen een ijzersterk communicatieplatform: het is ook flink in ontwikkeling. Dat biedt marketeers veel mogelijkheden. Michael Straathof van het bureau 100%EMAIL helpt hen daarbij. “Het gaat in essentie om de optimale klantcontactstrategie.”