EIT InnoEnergy is de aanjager van de Nederlandse en Europese energietransitie. In 2021 wil het bedrijf de groene waterstofeconomie verder ontwikkelen. “Voor Nederland een unieke kans om binnen Europa een leidende rol te nemen op weg naar een koolstofarme industrie.”
Geen organisatie ontkomt eraan: covid-19 en alle daaraan gekoppelde maatregelen hebben onze wereld veranderd. Dit heeft extra impact op de digitale trends die NTT Ltd. voorziet in het Predictions ebook 2021, dat sinds november beschikbaar is.
Het is spannend tot welke wereld de pandemie, de economie en de samenleving zich samen gaan ontwikkelen. De grote onzekerheid van nu is ongekend voor ons. Salesforce, dat organisaties met crm-oplossingen ondersteunt, biedt perspectief met een gerichte visie op de nabije toekomst.
Van uitvinder van de schakelautomaat tot ultramodern software- en servicebedrijf. Dat is hoe Schneider Electric zich ontwikkelt. In 2021 en daarna zal de digitale transformatie alleen maar doorzetten. “Dat doen we met ons moederschip en kleine, wendbare bootjes eromheen”, zegt Paul Bron, algemeen directeur Nederland.
De STAR Group slaat de vleugels verder uit naar de inframarkt. Doel? Ook in deze branche een betrouwbare partner zijn die altijd levert. Thomas Wester en Laurens van Bemmel leggen uit hoe STAR iedere dag weer de beste specialisten op de juiste plek krijgt.
In de zeer concurrerende markt voor managed IT draait de klantbeleving om inleving, innovatie, schaalbaarheid en uiteraard kosten. NTT heeft die in de greep, getuige een toppositie in de Emerce 100-rankings. Country Managing Director Van Hamersveld en Managed Services Director Verkuil lichten een tipje van de sluier op.
Bedrijven hebben moeite met innoveren. Om daarop in te spelen heeft Freshheads zich getransformeerd van een traditioneel webbureau tot een innovatiepartner die vanaf het prille begin met opdrachtgevers meedenkt over de haalbaarheid van digitale ideeën. Algemeen directeur Wout Withagen licht de nieuwe aanpak toe.
De tijd dat je digitale marketingcampagnes op afstand kon managen is geweest. Pink is daar aanwezig waar de discussie wordt gevoerd en de keuzes worden gemaakt: bij de klant!
Accenture Interactive timmert flink aan de weg. De ambitie is duidelijk: de leidende ‘experience agency’ zijn. Om dat te realiseren, moet de kloof tussen de merkbelofte en de merkervaring van klanten gedicht worden. Hanneke Ten Hove en Viktor van der Wijk delen hoe ze klanten helpen om onvergetelijke ervaringen te bieden.
Rotterdamse nuchterheid kenmerkt Intermax Group, het cloudbedrijf uit de Maasstad dat inmiddels 25 jaar bestaat. Oprichter Ludo Baauw hanteert een helder motto: systemen moeten mensen ondersteunen, niet andersom. “Focus is alles: wij doen veel voor weinig klanten.”
Actito heeft een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor het automatiseren van marketingcampagnes, vertelt Jules Pieters. Klanten kunnen dankzij het platform optimaal gebruikmaken van technologie bij het activeren van klanten via elk kanaal.
Exact is continu bezig om zijn marketeers nog sterker te laten focussen op customer centricity en innovatie. Het Marketing Technology & Innovation Team onder leiding van Karsten Mosterd loopt voor de troepen uit door nieuwe technieken te testen en uit te rollen.