Fotograaf: Maarten de Kok

‘Wij bevrijden marketeers’

Team ITG wil marketeers met innovatieve oplossingen bevrijden, zodat ze de ruimte hebben om vooruit te denken. “In onze software werkt alles supersimpel. Dat geeft onze klanten alle vrijheid om succesvol te zijn.”

Kies nooit beige

Intensieve interactie. Dat is wat Kaliber, digitaal bureau, met een ijzersterke combinatie van strategie, technologie en creativiteit doet. Alles is erop gericht om mensen te activeren. “Kies voor dingen die betekenisvol zijn.”

Techniek met hart voor gebruiker

Us Media is er voor organisaties met serieuze online uitdagingen. Denk aan maatwerkoplossingen die tastbaar resultaat opleveren: meer omzet, betere processen, extra donateurs en klanten die terugkomen. “Wij matchen met opdrachtgevers voor wie het web cruciaal is.”

Kansen spotten voor de klant

Olifant Media, het online marketingbureau voor Search en Social, ziet een geweldige versterking in klant gecentreerde teams. “Zo maken we onze klanten online succesvol!”

“Als je kijkt naar de doelstelling van Olifant Media is het altijd zo geweest dat wij ons verbinden met onze klanten. In onze klant gecentreerde teams zijn verschillende disciplines vertegenwoordigd. Met deze manier van werken ga je naast je klant staan en spotten we kansen. Search en Social, Data en Creatie, Online en Offline, Merken en Doelgroepen, Olifant Media en de klant zijn allemaal aanwezig in dit format. Voor ons is dit een logische werkwijze. Denk even terug hoe we ooit samen zijn gekomen om onze beider specialismen (Jurjen met een achtergrond in Search en Steven in Social) te combineren. Voor dat ene doel: onze klanten verder helpen.”

Synergie

Jurjen: “Als een klant binnenkomt voor Social kijken de andere professionals mee. Zij komen met nieuwe invalshoeken en signaleren nieuwe mogelijkheden. Je kunt denken aan het anders inrichten van een campagne of een kostenbesparing. Het is interessant om te zien hoeveel synergie dit bewerkstelligt. We genieten er volop van om onze klanten zo te blijven verbazen met nieuwe input waar zij hun voordeel mee doen.”

Doorgroeien graag

Steven: “Doordat we online marketing met de klant gecentreerde teams breder trekken is het hele team bezig om jou online succesvol te maken. Klant gecentreerde teams zorgen voor méér resultaat, méér kennis en méér werkplezier! Het komende jaar gaan we dan ook gewoon door met het selecteren van A-collega’s, A-klanten & A-leveranciers. Wij willen leuke dingen doen met slimme mensen om onze klanten het beste te kunnen helpen met doorgroeien.”

www.olifantmedia.nl

Next level influencermarketing

Waarom je influencermarketingbureau herpositioneren als je zo goed aangeschreven staat? “De toekomst van influencermarketing zit niet in human billboarding, maar in consumentenonderzoek, strategische partnerships en ondernemerschap”, vertelt Martijn de Kemp van Storyboard.

MultiSafepay innoveert online betalingen

Al sinds de opkomst van e-commerce in Nederland verzorgt MultiSafepay de betalingen voor online bedrijven. Binnenkort komt het innovatieve bedrijf met een full omnichannel oplossing. Daarmee worden alle betaalkanalen geïntegreerd voor merchants.

‘We doen het slim, simpel en samen’

De e-commercemarkt groeit hard, nationaal en zeker ook internationaal. Dankzij een sterk wereldwijd netwerk is PostNL altijd als eerste op de hoogte van internationale ontwikkelingen en regelgeving. Hier spelen ze slim op in en ze proberen hun klanten er optimaal op voor te bereiden.

Fan Centric-groeistrategie scoort

Dankzij de strategische keuze om te investeren in b-to-c en in een Fan Centric-groeistrategie tonen RTL’s jaarcijfers 2020 een financieel gezond bedrijf. “We laten alle lokale spelers en zelfs een aantal Amerikaanse partijen achter ons en we bijten naar de enkels van Netflix.”

De experience is de motor van groei

Covid heeft voor een landverschuiving gezorgd in de manier waarop we ons gedragen; als mens en consument. Elke afzonderlijke ervaring – hoe en wat we kopen, hoe en waar we werken en hoe we interacteren met anderen – is permanent veranderd. Dus ook organisaties moeten veranderen, stellen Hanneke ten Hove en Gijs de Bruijn.

‘Er kan zo veel meer dan klanten denken’

Dat searchenginemarketing werkt, hoef je het onlinemarketingteam van Semwerkt niet te vertellen. Het Hoornse bedrijf is gespecialiseerd in SEA en SEO: hoe zorg je ervoor dat webshops hun maximale omzet halen? Samen met hun klanten boeken ze verrassende resultaten.

De ster in marketing automation

Ematters is een marketing-automationbureau waarbij de driehoek klant, medewerkers en partner ervoor zorgt dat er synergie is om op een prettige manier te groeien en te innoveren. “Wij werken met een mooi team van mensen met allen dezelfde drive.”

Ondernemen met oog voor mens en milieu

Koopman voelt een sterke plicht om goed te zorgen voor zowel klanten als medewerkers. Het zit diep verankerd in het DNA van de logistiek dienstverlener, zeggen Karolien Pouwels-Koopman, een van de aandeelhouders, en CEO Willem Prinsen.