SBM Offshore zet ruim vijftig jaar aan kennis en ervaring met offshore productie van olie en gas in bij de ontwikkeling van het offshore produceren van hernieuwbare energie uit wind en golven. De potentie is enorm, maar olie en gas blijven de komende decennia nodig om te voldoen aan de wereldwijde energievraag.
Aan de rand van Eindhoven zit Nederlands grootste specialist in ex- en import, verpakken, op- en overslag en distributie van groente en fruit. Een bijzonder familiebedrijf dat zich dagelijks realiseert dat hun werk draait op en om mensen; economisch, maar vooral maatschappelijk.
Cosun is een landbouwcoöperatie die plantaardige ingrediënten produceert voor gebruik in voeding, feed en biobased producten. Cosun streeft daarbij naar een duurzame transitie door het volledige potentieel van planten te benutten. “The plant positive way, noemen we dat.”
Het was de duurste file op aarde: de rij zeeschepen in en voor het Suezkanaal, dat dit voorjaar werd geblokkeerd door het containerschip Ever Given. Deze opstopping drukte iedereen met de neus op een vaak veronachtzaamd feit: zonder de zeevaart komt onze economie piepend en krakend tot stilstand.
HR-softwareleverancier Visma | Raet zet grote stappen. In augustus werd de BPO-business een zelfstandig bedrijf met focus op de zakelijke markt en ging Visma l Raet zich geheel op cloudsoftware richten. Daardoor wordt de missie om HR te verlossen van de administratieve last versneld. Directeur Gerard Schiebroek legt uit.
Het is dit jaar niet makkelijker geworden om pakketjes de wereld rond te sturen. Tegelijk hebben de coronalockdowns het online shoppen een enorme boost gegeven. In het Smart E-commerce Report kijkt UPS alvast vooruit naar de mogelijkheden na corona: wat gaat de consument doen?
Team ITG wil marketeers met innovatieve oplossingen bevrijden, zodat ze de ruimte hebben om vooruit te denken. “In onze software werkt alles supersimpel. Dat geeft onze klanten alle vrijheid om succesvol te zijn.”
Bij Proserve geloven ze dat de lat altijd hoger gelegd kan worden. “Een open bedrijfscultuur, waarin we elkaar en onze klanten uitdagen om kwalitatief het beste werk te leveren. We inspireren elkaar en zorgen op deze manier ook voor innovatie, betrouwbaarheid en continuïteit.”
Intensieve interactie. Dat is wat Kaliber, digitaal bureau, met een ijzersterke combinatie van strategie, technologie en creativiteit doet. Alles is erop gericht om mensen te activeren. “Kies voor dingen die betekenisvol zijn.”
Us Media is er voor organisaties met serieuze online uitdagingen. Denk aan maatwerkoplossingen die tastbaar resultaat opleveren: meer omzet, betere processen, extra donateurs en klanten die terugkomen. “Wij matchen met opdrachtgevers voor wie het web cruciaal is.”
Olifant Media, het online marketingbureau voor Search en Social, ziet een geweldige versterking in klant gecentreerde teams. “Zo maken we onze klanten online succesvol!”
“Als je kijkt naar de doelstelling van Olifant Media is het altijd zo geweest dat wij ons verbinden met onze klanten. In onze klant gecentreerde teams zijn verschillende disciplines vertegenwoordigd. Met deze manier van werken ga je naast je klant staan en spotten we kansen. Search en Social, Data en Creatie, Online en Offline, Merken en Doelgroepen, Olifant Media en de klant zijn allemaal aanwezig in dit format. Voor ons is dit een logische werkwijze. Denk even terug hoe we ooit samen zijn gekomen om onze beider specialismen (Jurjen met een achtergrond in Search en Steven in Social) te combineren. Voor dat ene doel: onze klanten verder helpen.”
Jurjen: “Als een klant binnenkomt voor Social kijken de andere professionals mee. Zij komen met nieuwe invalshoeken en signaleren nieuwe mogelijkheden. Je kunt denken aan het anders inrichten van een campagne of een kostenbesparing. Het is interessant om te zien hoeveel synergie dit bewerkstelligt. We genieten er volop van om onze klanten zo te blijven verbazen met nieuwe input waar zij hun voordeel mee doen.”
Steven: “Doordat we online marketing met de klant gecentreerde teams breder trekken is het hele team bezig om jou online succesvol te maken. Klant gecentreerde teams zorgen voor méér resultaat, méér kennis en méér werkplezier! Het komende jaar gaan we dan ook gewoon door met het selecteren van A-collega’s, A-klanten & A-leveranciers. Wij willen leuke dingen doen met slimme mensen om onze klanten het beste te kunnen helpen met doorgroeien.”
Next level influencermarketingWaarom je influencermarketingbureau herpositioneren als je zo goed aangeschreven staat? “De toekomst van influencermarketing zit niet in human billboarding, maar in consumentenonderzoek, strategische partnerships en ondernemerschap”, vertelt Martijn de Kemp van Storyboard.