Fotograaf: Fjodor Buis

Synergie op alle fronten

De Bechtle Groep Nederland is de laatste jaren substantieel gegroeid. Kern van het succes is de unieke samenwerking tussen de drie dochterbedrijven. “Door onze schaalgrootte zijn we dé aangewezen IT-leverancier voor organisaties in Europa.”

Innoveren en differentiëren doe je zo!

Het low-code platform van OutSystems wordt niet voor niets door Forrester en Gartner geprezen. Met deze software creëren organisaties snel en moeiteloos core-, web- en mobiele applicaties die waarde toevoegen voor zowel business als IT. Met een significante return on investment.

Samenwerken aan fossielvrije energie

Nuon wil volledig klimaatneutraal worden binnen één generatie. Een proces dat alleen kans van slagen heeft met behulp van talentvolle en gedreven medewerkers, waaronder IT’ers. “Je krijgt hier meer mogelijkheden dan bij een startup.”

De wereld heeft magic en wisdom nodig

Voor directeur Ronald van Schaik is het essentieel om ook buiten de grenzen van een beeldscherm ‘intensieve interactie’ te ontwikkelen tussen mensen en merken. Daartoe zetten ze als partner van hun opdrachtgevers een nieuwe symbiose van creativiteit en technologie in.

Brutale innovators

Lukkien Digital gelooft in een grondige aanpak waarin de eindgebruikers centraal staan en processen worden gefaciliteerd die de ruimte bieden aan de creatie van indrukwekkende communicatie, validatie van geboden oplossingen én het optimaliseren van de business van klanten.

2018, hét jaar van iDEAL QR!

Bankpas en portemonnee kunnen thuisblijven. De iDEAL QR-code voor mobiel betalingsverkeer maakt dit volledig mogelijk. Voor ondernemers, goede doelen én consumenten komt betalen waar en wanneer je wilt met alleen de smartphone in 2018 binnen handbereik. De iDEAL QR-code leidt eenvoudig naar de vertrouwde en veilige iDEAL-betaalomgeving.

Digitale transformatie in de volgende versnelling

De veelbesproken digitale transformatie komt in de volgende fase. Het digitaliseren van de bestaande bedrijfsprocessen wordt opgevolgd door compleet nieuwe bedrijfsmodellen. Wereldwijd opererend full service digital agency Valtech is er met zijn eindgebruiker-gefocuste marketingplatformen klaar voor. Creative Director Floris Ketel en Chief Strategy Officer Freek Bijl geven tekst en uitleg.

Content met echte impact

SOCIAL.INC is een content- en social bureau met één doel voor ogen: de betrokkenheid tussen merken en mensen vergroten. Het ontwikkelt contentformats, campagnes en merkcommunity’s. “Wil je als merk impact hebben, vraag je dan af wat je kunt betekenen in het leven van mensen.”

Veilig betaalgemak – voor elk middel

Financiële dienstverleners kunnen met technologie van Mastercard relatief eenvoudig betaalmiddelen maken van wearables als ringen en horloges, weet Arjan Bol. Hij verwacht dat betaalmogelijkheden sterk uitbreiden dankzij technologische ontwikkelingen en omdat banken door nieuwe regelgeving hun alleenrecht verliezen op betalingsverwerking.

Turning .complexity into profitability

Online succes is steeds moeilijker te behalen. Niet alleen de gebruiksvriendelijkheid en snelheid bepalen de slagingskans, maar ook beveiliging, identificatie en veranderde wetgeving eisen veel aandacht. “Bij ISAAC houden we van het oplossen van complexe onlinevraagstukken, altijd met meetbaar voordeel.”

In heel Europa dicht bij de klant

Sinds de recente overname door SQLI is Osudio een pan-Europese partij. Victor Terpstra vertelt over de al even grenzeloze ambitie om, ondanks disruptieve marktkrachten, de meest succesvolle en kwalitatief hoogwaardige full service e-businessspecialist van Europa te zijn.

Hoog tijd om offline campagnes te digitaliseren

Sommige branches leunen nog steeds zwaar op offline campagnes. Deze investeringen zijn niet toekomstbestendig, vooral door de opmars van digitale disruptors. Hoog tijd voor een digitale inhaalslag. Volgens Magneds een stap die makkelijk te maken is.