BVCM is een fullservice-creditmanagementorganisatie. De afgelopen drie jaar is het bedrijf in vergelijking met de rest van de markt flink gegroeid in omzet en personeel. “We gaan verder dan creditmanagement; we creëren kansen, anticiperen op veranderingen en leveren resultaten!”
Whyz is zeer trots op zijn mooie positie als zakelijk dienstverlener en executive-searchbureau in deze gids. De uitslag maakt volgens algemeen directeur Mischa Voogt duidelijk hoezeer klanten en kandidaten ervaren dat zij centraal staan.
Het van oorsprong regionale bedrijf Friesland Lease heeft inmiddels klanten ver buiten de provincie. Meer dan de helft van hen kiest voor Friesland Lease vanwege de duurzaamheidspropositie. De pionier in groene mobiliteit inspireert ondernemers bij het maken van de ‘duurzaamheidsreis’.
Gom heeft een reputatie als goed werkgever. Het familiebedrijf is uitgegroeid tot een top 3-speler met ruim achtduizend medewerkers, maar blijft geloven in de kracht van het individu. Met meerwaarde voor mensen én sectoren maakt Gom het verschil.
Familiebedrijf Oldenburger|Fritom voert de regie over wereldwijde supply chains, waarbij de focus ligt op het toevoegen van waarde voor de klant. Daarom loopt de Lean Six Sigma-methode als rode draad door de bedrijfsvoering en investeert de logistieke dienstverlener volop in het belangrijkste kapitaal: de medewerkers.
Wie een salarisadministratie voert, weet dat deze materie steeds complexer wordt. Juist daarom hebben de makers van SalarFusion ervoor gekozen om het pakket zo eenvoudig mogelijk te houden. Hierbij wordt gebruikgemaakt van expertise die in de afgelopen tientallen jaren is opgebouwd.
Met ruim 130 vestigingen behoort Olympia tot de grootste arbeidsmarktbemiddelaars van Nederland. Het ondernemerschap binnen hun franchiseformule zorgt voor sterke lokale betrokkenheid. “We willen van waarde zijn voor mens en maatschappij.”
GX helpt organisaties om hun digitale communicatie consistent en relevant te maken. Kenmerkend is de betrokken en persoonlijke benadering in de omgang met zowel klanten als medewerkers.
De tijd dat ‘digital’ grotendeels werd bepaald door het contentmanagementsysteem (CMS) is voorbij. De toekomst is aan het digital-experienceplatform (DXP), dat eenvoudig naar behoefte kan worden samengesteld en ingericht. “Composability is nu het sleutelwoord.”
Veel b2b-ondernemingen zien op tegen de ontwikkeling van een nieuw e-commerce-, subscription- of loyaltyplatform. De reden? Lange aanlooptijden en hoge ontwikkelkosten. Dat het ook anders kan, bewijst rb2 met CoreConnect.
Abovo Maxlead beschouwt zichzelf als leider in de ‘uitdagersmarkt’. Een dienstverlener die klanten wil uitdagen om het beste uit zichzelf te halen. Wat wil je bereiken? Hoever ben je bereid te gaan? “Wij gaan voor echte resultaten. En de lat kan altijd hoger. Wij staan open voor alle vormen van samenwerking.”
SQLI is een toonaangevend Europees concern voor digitale diensten. Het onderscheidt zich van andere partijen door als fullservice digital agency te opereren. “Onze unieke holistische aanpak voegt aantoonbaar waarde toe voor bedrijven.”