Fotograaf: Charles Poorter

Partnerschap vertaald in tastbaar succes

Toen INFO in 1994 begon, wisten klanten dat ze iets met internet moesten doen, maar niet hoe. Sindsdien heeft het digital agency zich volgens oprichter Jann de Waal steeds opnieuw uitgevonden om voor klanten waarde te blijven toevoegen. Dat vertaalt zich in hoge klantwaarderingen.

‘Zie ons als de consigliere van onze klant’

Abovo Maxlead is met 230 medewerkers het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. Specialiteit: omnichannel marketing. “Veel bedrijven worstelen met het vervlechten van marketing, media en verkoopkanalen, en missen zo veel data over klanten en conversie.”

‘We zijn een groeipartner voor retailers’

Uit onderzoek concludeert Klarna dat de grenzen tussen offline en online kanalen vervagen. “Het is voor retailers van levensbelang om daarop in te spelen”, vindt directeur Wilko Klaassen. Met zijn app en diensten wil de fintech retailers helpen door de shopbeleving te versterken.

Alles samen voor een boeiende toekomst

Klanten futureproof maken door hen te helpen met digitale communicatie en transformatie en daartoe een professionele omgeving bouwen die talent trekt, clustert en ontwikkelt. Dát is de uitdaging voor end-to-end agency iO. CEO Pieter Janssens: “Wij brengen alles samen in een splinternieuw bedrijf voor een boeiende toekomst.”

E-fulfilment voor consumer electronics

Bleckmann is een expert in supply chain management met een sterke focus op e-commerce. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf de dynamiek van de markt gevolgd en zijn focus op fashion en lifestyle uitgebreid naar consumer electronics. “Ook in deze veelbelovende markt maken we het verschil.”

Samen naar groei

050media is een fullservicepartner voor online business. Het is gespecialiseerd in een volledig palet aan digitalmarketingservices én in het ontwikkelen van maatwerkwebshops op Shopify, Lightspeed en Zilver. “Wij laten bedrijven meebewegen met de dynamiek in de markt.”

Moeiteloze betalingen voor iedereen

Al zo’n 130.000 bedrijven in Nederland en de rest van Europa hebben ervaren hoe makkelijk het is om te betalen met Mollie. Wat is het geheim van de snelgroeiende betaalprovider? “We maken complexe financiële diensten makkelijk”, zegt Chief Commercial Officer Ken Serdons.

Toegang tot de wereld aan marketplaces

De razendsnelle stijging van het aantal digitale lokale én internationale marketplaces stelt bedrijven en merken in staat om producten te verkopen op plaatsen waar ze eerder niet van durfden te dromen. Een omzetgroei van 40% is geen uitzondering, dankzij de juiste marketplace integrator!

Groeien dankzij innovatieve mensen

De (inter)nationaal snelgroeiende martech-organisatie Team ITG leunt op een brede range medewerkers om organisaties te ondersteunen in marketingtrajecten: van softwareontwikkelaars tot salesmanagers, van dataconsultants tot e-mailmarketeers. Om het beste uit hen te halen, stelt Team ITG medewerkerswelzijn voorop.

Wereldwijd leveren als lokale speler

Webwinkels kunnen over de hele wereld de concurrentie aan met lokale marktpartijen dankzij het toegankelijke, schaalbare fulfillmentplatform van Salesupply, vertelt Ludo Verlinden. Snel en goedkoop lokaal versturen met één aanspreekpunt en één factuur.

rb2’s technische expertise én slagkracht

De meeste developmentprojecten hebben twee dingen nodig: technische knowhow en implementatiepower. Cruciale factoren die bepalend zijn voor het succes van het te bouwen platform. Voor ieder project stelt rb2 een gespecialiseerd team samen met de juiste expertise én slagkracht.

Customer experience als groeimotor

Omnichannel heeft geleid tot versplintering van klantinformatie. De CX Suite van SAP combineert klantdata tot een integraal klantbeeld. Daarmee kunnen organisaties hun klanten tijdens de omnichannel klantreis nog persoonlijker tegemoet treden én hun bedrijfsprocessen optimaliseren.