Beursanalisten worstelen er nog vaak mee: wat is Azerion nu eigenlijk? Een game-ontwikkelaar of mediaonderneming? Het is een advertentietechnologiebedrijf. Met enerzijds nog steeds de games waarmee het begon en met anderzijds een rijk netwerk aan publishers voor wie het de monetization van hun content verzorgt.
Passie voor techniekExonet is een managed hostingprovider voor bedrijfskritische websites en applicaties. Als een van de weinige in zijn branche is het techbedrijf onafhankelijk gebleven. “Bij ons staat techniek op de eerste plaats, commercieel succes volgt dan vanzelf.”
Architecten van schaalbare groeiIn een wereld waar groei vaak geassocieerd wordt met volume, bekijkt RocketX de zaken anders. Volgens Fabian van Hoegee en Claudia Verbeek draait het om schaalbaarheid en het totale plaatje. “Om impact te maken, moet je strategisch meedenken én operationeel aan de bak.”
De creatieve kracht van een uniek netwerkCreatief bureau GRRR uit Amsterdam maakt sinds kort deel uit van Handpicked, een netwerk van boutique agencies in branding, marketing en digitale transformatie. Het doel? Minder tijd voor management, meer tijd voor inhoud en creatie. En dat werkt: “Onze innovatiekracht is enorm toegenomen.”
Groeien door schaalbare shoptechnologieSCAYLE is een e-commerceplatform dat zich exclusief richt op b2c binnen de mode- en lifestylebranche. Het biedt een schaalbare, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor merken die snel willen groeien. “Het is onze ambitie om in 2027 marktleider te zijn.”
Webshop profiteert van groene investeringenDHL heeft inmiddels de ‘grootste groene bezorgvloot in Nederland’. Dat vinden consumenten belangrijk. Investeringen in duurzaamheid gaan bovendien hand in hand met meer gemak en efficiency, zoals bij de pakketkasten. Je pakket afhalen doe je straks op de voetbal- of hockeyclub.
De kracht van een ecosysteemFull service digitale bureaugroep 4NG heet nu Conclusion Experience. Voor algemeen directeur Michiel Kroeks weerspiegelt de nieuwe naam het complete end-to-endaanbod dat het Conclusion-ecosysteem klanten te bieden heeft.
‘Global reach met een local feel’NEP The Netherlands, deel van een van de grootste mediatechnologiebedrijven ter wereld, zat nog in een transformatie, maar eindigde desondanks hoog in de ranking van de E100. “We zien dit als de bevestiging dat we op de goede weg zijn”, zegt managing director Arjan van Westerloo.
Datadriven marketing – mensen maken de mixMet de combinatie van marketing, data en techniek creëert OrangeValley innovatieve onlinemarketingcampagnes. Het data-driven digital bureau investeert daarvoor vooral in de ontwikkeling van eigen consultants. Want het zijn de mensen van OrangeValley die samen met de klant echt het verschil maken.
Maatwerk-commercewebsite live in wekenComposable commerce is hot en steeds meer bedrijven kiezen deze architectuur. Met het zelf ontwikkelde CoreConnect van rb2 kan het toonaangevende developmentbureau snel een werkend composable commerceplatform live zetten. Daarmee geeft rb2 de concurrenten van klanten het nakijken.
Mediacommerce: optimale marketingmixGeen mediabureau, maar een mediacommercebureau: dat brengt M2|OC mee met zijn geïntegreerde aanpak van performance- en brandmarketing. “Beide elementen moeten als één geheel worden benaderd voor een optimale marketingmix”, stelt managing director Lars Vink.
Levenslessen op het basketbalveldGX Software ondersteunt organisaties met digital services en software. 3X3 Unites helpt jongeren op weg door middel van sport. Ze vonden elkaar in een gemeenschappelijk doel: een speelveld creëren voor grensverleggende ambities. Nu werken ze samen aan een succesvolle community.