TIAS School for Business and Society biedt kennis en competenties om economische groei te realiseren, gekoppeld aan maatschappelijke welvaart en duurzame groei. “We willen voor de beslissers van de toekomst een partner voor het leven zijn.”
Geen dure plannen, maar concrete resultatenSales Improvement Group gooit al jaren hoge ogen in de MT1000-categorie Salesadvies en -training. Michel van Hesse en Aynsley Romijnsen zijn vast van plan hun toppositie te verstevigen. “Met onze nieuwe labels willen we onze voorsprong in de markt nog verder vergroten.”
Samen slim impact makenScherper, Slimmer, Schoner. Zo luidt het motto van CSU. Het schoonmaakbedrijf neemt geen genoegen met de standaard en zoekt continu naar kansen om voorop te blijven lopen. “We kunnen onze duurzame en sociale ambities alleen in cocreatie met de klant realiseren.”
Waanzinnige werkgeverEen waanzinnige werkgever worden. Dat is wat uitzendbureau Nedflex samen met zijn klanten wil realiseren als antwoord op de arbeidsmarktkrapte.
Kantooromgeving bepaalt mede succes bedrijfAl twee jaar op rij was GZ OfficeXperience de nummer 1 in de MT/Sprout-ranglijst voor kantoorinrichters. Volgens directeur Wout van Laar dankzij een combinatie van Zaanse nuchterheid en het streven naar een optimaal kantoordesign voor elk budget.
Aandacht voor mobiliteit én elkaarProMobility is een mobiliteitspartner die zich richt op de regio’s Groot-Rotterdam en Groot-Amsterdam. Hoewel zakelijke lease nog steeds een kernactiviteit is, gaat ProMobility verder dan dat. Het speelt in op de groeiende vraag naar flexibele en duurzame mobiliteitsoplossingen.
Vermogen om te zorgen voor de toekomstDe naoorlogse generatie staat op het punt om haar opgebouwde vermogen door te geven aan de volgende generatie. ABN AMRO MeesPierson biedt al langjarig generaties expertise en persoonlijke begeleiding om dit erfgoed toekomstgericht te beheren, met een interactieve aanpak en maatwerkdienstverlening, afgestemd op specifieke doelgroepen.
Drie keer toppositie als beste opleiderAl meer dan veertig jaar zijn de opleidingsbedrijven uit de Freia Groep van betekenis voor de publieke en private sector. Drie van hen, vanHarte&Lingsma, TSM en NIVE, hebben een toppositie als beste opleider in Nederland. Van betekenis zijn is wat de Freia-bedrijven met elkaar verbindt.
Uitgroeien tot een Next Gen autobedrijfRenault transformeert in hoog tempo van traditionele autofabrikant naar ‘Next Gen autobedrijf’. Een state-of-the-artleverancier met een snel toenemend gamma van EV’s en vooral ook een ecosysteem eromheen dat de voordelen optimaliseert en tevens de energietransitie ondersteunt. Marco Knoot en Anne-Flore Guillou leggen uit.
Awesome websh*t delen met de marktStart-up van het jaar én MKB Parel West-Brabant, FD Gazellen Awards: Lyfter heeft een unieke positie als webbureau geclaimd. De komende jaren willen de webbouwers die positie uitbouwen met meer ‘awesome websh*t’, en tegelijkertijd andere webontwikkelaars in hun groei helpen.
Create.Accelerate.Disrupt.Adwise is een full service digital agency in hart en ziel. Het helpt bedrijven om een beslissende voorsprong te nemen en de markt te veranderen. “We zijn er voor grote én kleine klanten met ambities.”
“We openen nieuwe speelvelden”Door unieke innovaties veroverde mediabureau Havas een positie midden in de leefwereld van doelgroepen. Met het toonaangevende Meaningful Brands-onderzoek en een globale aanwezigheid brengt Havas merken en passies van mensen bij elkaar.