Fotograaf: Charles Poorter

Composable e-commerce binnen handbereik

Veel b2b-ondernemingen zien op tegen de ontwikkeling van een nieuw e-commerce-, subscription- of loyaltyplatform. De reden? Lange aanlooptijden en hoge ontwikkelkosten. Dat het ook anders kan, bewijst rb2 met CoreConnect.

Uitdagen om beter zichtbaar te zijn

Abovo Maxlead beschouwt zichzelf als leider in de ‘uitdagersmarkt’. Een dienstverlener die klanten wil uitdagen om het beste uit zichzelf te halen. Wat wil je bereiken? Hoever ben je bereid te gaan? “Wij gaan voor echte resultaten. En de lat kan altijd hoger. Wij staan open voor alle vormen van samenwerking.”

Fullservice digitaliseringspartner

SQLI is een toonaangevend Europees concern voor digitale diensten. Het onderscheidt zich van andere partijen door als fullservice digital agency te opereren. “Onze unieke holistische aanpak voegt aantoonbaar waarde toe voor bedrijven.”

Pionieren in programmatic advertising 2.0

Adform is de markt flink aan het opschudden. Het global Demand Side Platform (DSP) kwam als eerste met ingebouwde cookieloze oplossingen. Adform is wereldwijd ook de eerste die serieuze stappen neemt om de CO2-uitstoot van programmatic campagnes te verminderen.

Efficiënt en duurzaam pakketvervoer

Shops United faciliteert voor webwinkels de koppeling met pakketvervoerders én haalt sinds eind januari bij een aantal klanten zelf PostNL-pakketten op. Het bedrijf is ook met andere vervoerders in gesprek. Zo wil het zijn klanten gemak bieden en pakketvervoer duurzamer maken.

‘Al vijftien jaar gek op online!’

iClicks is één grote familie van inmiddels ruim negentig specialisten met een echte passie voor online. Door steeds vooruit te kijken en te blijven innoveren is iClicks uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende onlinemarketingbureaus van Nederland.

Sterke merken bouw je met meer dan media

Ruim twee jaar geleden sloot Mediaxplain zich aan bij het internationale Mediaplus. Dit jaar bemachtigde het bureau een toppositie in de Emerce 100-categorie ‘Beste e-business mediabureau’. Toeval, of gewoon slim ondernemen? Emerce sprak over de geïntegreerde werkwijze van het bureau waar ‘meer dan media’ het motto is.

Lokaal met de slagkracht van big tech

Proserve levert businesskritische managed-IT-oplossingen en opereert als serviceprovider cloudonafhankelijk. “Het doel is optimale veiligheid van bedrijfskritische applicaties, zodat onze klanten zich helemaal kunnen richten op hun corebusiness”, zegt Sales Director Patrick Grauss.

‘Wij maken groei voorspelbaar en haalbaar’

Het digitale fullservicebureau OrangeTalent, met vestigingen in Zwolle en Ermelo, denkt diep mee in de bedrijfsprocessen van zijn klanten. Door het lage personeelsverloop werken klanten jarenlang samen met vaste digitale experts voor optimaal rendement en een servicegerichte aanpak.

Consolideren is onvermijdelijk

“Om te kunnen concurreren met buitenlandse streamingdiensten als Netflix en Amazon móéten Nederlandse mediabedrijven wel gaan samenwerken”, aldus Pim Schmitz, CEO van Talpa Network. “Daarom is het spijtig dat de fusie tussen Talpa en RTL niet doorging.”

De #1 verslaan met searchmarketing

Meer traffic en conversie en dus meer leads en omzet – door goede SEO is er zoveel meer winst te behalen, weet Roderick van Straten van onlinemarketingbureau Heers. “Niets is leuker dan een klant naar de top brengen en de nummer één verslaan.”

Verandering realiseren met specialisten

Handpicked agencies heeft grote ambities. De bureaugroep van tien gespecialiseerde digital agencies volgt een afwijkende route naar groei. Onafhankelijk op eigen kracht, met behoud van gespecialiseerde bureaus en een schaalbaar model voor het gezamenlijk bedienen van opdrachtgevers met discipline-overstijgende vraagstukken.