Fotograaf: Charles Poorter

Opmars van online prepaid betalen

Het digitaliseren van prepaidproducten: dat is waar de Nederlandse scale-up Recharge in relatief korte tijd nagenoeg een miljard omzet mee heeft behaald. En de toekomst lonkt.

Complete ontzorging in Finance, BI en ESG

De aandacht voor BI-oplossingen neemt rap toe. Maar ook de nieuwste ESG-wetgeving staat bij menig bedrijf hoog op de agenda. Intermediair en consultant Kasparov Finance & BI, dat de laatste jaren snel groeide, startte een professionele ESG-afdeling op. “We bieden CFO’s volledige ontzorging op het gebied van BI én ESG-wetgeving.”

AI dwingt tot nieuwe kijk op veiligheid

Data is het nieuwe goud. Dit trekt ook een nieuwe generatie goudrovers aan. De stormachtige groei van AI dwingt het bedrijfsleven tot een nieuwe kijk op online veiligheid, zegt directeur Herman Weessies van softwarebedrijf SnelStart. “Je moet continu werken aan betere en slimmere databescherming.”

Op de bres voor innovatieve geneesmiddelen

Patiënten kunnen veel baat hebben bij innovatieve geneesmiddelen, weten Erik Holl en Michel van Agthoven van Johnson & Johnson (J&J), ’s werelds grootste gezondheidszorgbedrijf. Als toelating tot de Nederlandse markt verbetert, profiteren patiënten, zorg én economie daarvan.

Richting geven en onzekerheid wegnemen

De energietransitie heeft met de energiecrisis een enorme impuls gekregen. Als leidend energiemerk in de transitie ziet Vattenfall het als zijn taak om huishoudens en bedrijven te ontzorgen. Een taak die zich met name toespitst op de adviesfunctie in duurzame energie en inzicht geven in slimme en betaalbare oplossingen.

Persoonlijke verbinding voor beste match

Een persoonlijk gesprek met elke kandidaat is voor Whyz Executive Search een vanzelfsprekend deel van het selectieproces. Alleen zo is het mogelijk om de mens achter het cv te leren kennen – en goede kandidaten voor te stellen. Die zijn er meer dan genoeg, ook in de krappe arbeidsmarkt.

‘We verrijken het leven van onze gasten’

Leo Catering biedt zijn lunchgasten persoonlijke aandacht met de nadruk op gezondheid. Dat gaat veel verder dan voeding alleen. “We besteden, samen met de opdrachtgever, veel aandacht aan een gezonde lifestyle, aan zingeving, passie en voldoende beweging.”

Geen grijze, maar oranje muizen

Accountants- en adviesbureau JAN© scoort wederom hoog op de lijst van meest klantvriendelijke accountantskantoren in Nederland. Hun niet-traditionele aanpak, kleurrijke samenstelling en brede blik gooien hoge ogen.

Klantgerichtheid als hoogste prioriteit

Zeer klantgericht met een breed portfolio van end-to-end-IT-diensten – het zijn twee aspecten waarin Centric onderscheidend is. Dat klanten onder alle omstandigheden kunnen rekenen op toonaangevende oplossingen die vlekkeloos draaien, is vanzelfsprekend, vertelt Berry in ’t Veld.

Energietransitie: samen waarde creëren

De energiemarkt is al langer in beweging, maar de energiecrisis zorgde voor grote onzekerheid bij zakelijke gebruikers. Eneco heeft een heldere strategie en boodschap voor hen: “Met focus op duurzaamheid en klantgerichtheid bouwen we samen aan een stabiele, betaalbare en duurzame energievoorziening voor de toekomst.”

Kwaliteit met een menselijke maat

Veel mensen ervaren een drempel als ze contact zoeken met een advocaat. Ten onrechte, vinden de advocaten van JPR advocaten. Zij bouwen als partner een band op met de klant. “Wij zien de advocatuur als samenwerkingspartner. Wij denken aan de voorkant al mee met onze klanten.”

Balans in media door Mediacommerce

Candid Platform, koepelorganisatie van diverse reclame-, marketing- en mediabureaus, heeft recent dochterbedrijven M2|OC en STROOM samengevoegd. Zij gaan verder onder de naam STROOM. Pluspunten: verbeterde kwaliteit, breder geïntegreerd online en offline aanbod voor klanten alsmede een sterkere concurrentiepositie.