Fotograaf: Charles Poorter

‘Complexe klantreizen: daar zijn we goed in’

Ze waren het enige bureau in de pitch voor MKB Brandstof dat durfde te zeggen dat het de doelstellingen zou gaan realiseren. Het tekent de mentaliteit en de aanpak van onlinemarketingbureau Yonego uit Breda. Doelstellingen overtreffen door strategisch slimme keuzes te maken.

Advies om de supply chain te verbeteren

Spanning in de supply chain. Tekorten en hoge kosten testen de veerkracht van de industrie. Argon & Co helpt het grootbedrijf transformeren. Met fundamentele kennis van supply chains en een deskundig advies. Dat advies is gericht op strategie, optimalisatie en implementatie.

Een start-up met 40 jaar ervaring

SUAS is nu hét onderdeel van Schouten & Nelissen met de trainingen en opleidingen op het gebied van power skills – kennis en vaardigheden die mensen nodig hebben om succesvol te zijn. “Wij maken mensen sterker.”

Leading door internationalisering & AI

BVCM is een fullservice-creditmanagementorganisatie. De afgelopen drie jaar is het bedrijf in vergelijking met de rest van de markt flink gegroeid in omzet en personeel. “We gaan verder dan creditmanagement; we creëren kansen, anticiperen op veranderingen en leveren resultaten!”

‘Wij zorgen voor persoonlijke verbinding’

Whyz is zeer trots op zijn mooie positie als zakelijk dienstverlener en executive-searchbureau in deze gids. De uitslag maakt volgens algemeen directeur Mischa Voogt duidelijk hoezeer klanten en kandidaten ervaren dat zij centraal staan.

Mobiliteit kan schoner, leuker en vitaler

Het van oorsprong regionale bedrijf Friesland Lease heeft inmiddels klanten ver buiten de provincie. Meer dan de helft van hen kiest voor Friesland Lease vanwege de duurzaamheidspropositie. De pionier in groene mobiliteit inspireert ondernemers bij het maken van de ‘duurzaamheidsreis’.

De meerwaarde van schoonmaak

Gom heeft een reputatie als goed werkgever. Het familiebedrijf is uitgegroeid tot een top 3-speler met ruim achtduizend medewerkers, maar blijft geloven in de kracht van het individu. Met meerwaarde voor mensen én sectoren maakt Gom het verschil.

‘SalarFusion is klaar voor de toekomst!’

Wie een salarisadministratie voert, weet dat deze materie steeds complexer wordt. Juist daarom hebben de makers van SalarFusion ervoor gekozen om het pakket zo eenvoudig mogelijk te houden. Hierbij wordt gebruikgemaakt van expertise die in de afgelopen tientallen jaren is opgebouwd.

Waarde toevoegen in de supply chain

Familiebedrijf Oldenburger|Fritom voert de regie over wereldwijde supply chains, waarbij de focus ligt op het toevoegen van waarde voor de klant. Daarom loopt de Lean Six Sigma-methode als rode draad door de bedrijfsvoering en investeert de logistieke dienstverlener volop in het belangrijkste kapitaal: de medewerkers.

Ondernemen met betekenis

Met ruim 130 vestigingen behoort Olympia tot de grootste arbeidsmarktbemiddelaars van Nederland. Het ondernemerschap binnen hun franchiseformule zorgt voor sterke lokale betrokkenheid. “We willen van waarde zijn voor mens en maatschappij.”

‘Waarde genereren is nu nog makkelijker’

De tijd dat ‘digital’ grotendeels werd bepaald door het contentmanagementsysteem (CMS) is voorbij. De toekomst is aan het digital-experienceplatform (DXP), dat eenvoudig naar behoefte kan worden samengesteld en ingericht. “Composability is nu het sleutelwoord.”

Persoonlijk, betrokken en succesvol

GX helpt organisaties om hun digitale communicatie consistent en relevant te maken. Kenmerkend is de betrokken en persoonlijke benadering in de omgang met zowel klanten als medewerkers.