Fotograaf: Charles Poorter

Tweaken en testen van koffie

Handpicked werkt samen met Nespresso Nederland aan een steeds betere website om koffiedrinkers tot kopen aan te zetten. “Kleine aanpassingen maken soms een groot verschil”, zegt Daniël Klomps, namens Handpicked verantwoordelijk voor Nespresso.

De ‘boutique’ onder fulfilmentbedrijven

Maatwerk, continuïteit, échte maatschappelijke betrokkenheid en persoonlijk contact. Dat is wat dit 75 jaar oude familiebedrijf in e-fulfilment anders maakt dan zijn concurrenten. Niet voor niets eindigt Hexspoor hoog in de ranglijst van beste e-fulfilmentbedrijven.

AI verandert de rol van de CMO ingrijpend

De wereld van marketing is niet meer wat die was. Met de toenemende dominantie van AI staat de CMO van vandaag voor ongekende uitdagingen. Empathy Lab, het nieuwe AI-native bureau van EPAM, helpt marketeers met AI, data en creativiteit om diepere connecties met hun klanten te creëren.

‘Onze waarden bepalen onze koers’

Het van oorsprong Nederlandse Xebia is uitgegroeid tot een internationale fullservice-IT-dienstverlener. Nu brengt het bedrijf schaalbare capaciteit op het gebied van digitale transformatie en AI vanuit de hele wereld naar Nederlandse klanten.

De sociale impact van een digitaal domein

Waar veel voetbalsites vanuit de club communiceren, zet PSV juist de fan op de middenstip. GX ontwikkelde een gastvrije en interactieve website die supporters de optimale gebruikerservaring biedt. Kernwaarden zijn sociale betrokkenheid, betrouwbaarheid en innovatiekracht.

‘Groot denken, nuchter doen’

Het leest als een jongensboek: twee vrienden beginnen vanuit de schoolbanken in Hardenberg een bedrijfje dat vijfentwintig jaar later stevig in de markt staat en wordt erkend als een van de meest toonaangevende digitale bureaus van Nederland, bekroond met een notering in de Emerce 100.

QLS helpt klanten internationaal groeien

Ondernemer Quincy Boogers bouwt met QLS aan een bedrijf om e-commercebedrijven volledig te ontzorgen op het gebied van logistiek en software. Met de steun van investeerder Waterland zet QLS in op technologische innovatie en internationale groei om marktleider te worden.

Digitale marketing perfect uitgevoerd

Bedrijven die vertrouwen op de expertise en jarenlange ervaring van Orchestra DGTL kunnen de toekomst met vertrouwen tegemoetzien, vertelt Aissa Ballafkir. Zijn collega’s en hij tillen digitale marketing met AI naar een hoger plan, wat klanten een strategisch voordeel geeft.

‘Wij zijn echte vakidioten’

SDIM heeft een reputatie opgebouwd als stabiele, gerenommeerde partij in de woelige online wereld. CEO Pieter Borst over het geheim achter de ontwikkeling van het Haarlemse bureau: “Ons hogere doel is altijd de beste dienstverlening bieden. Daardoor groeien wij mee met de markt.”

Internationale fulfilment en verzending

We kennen PostNL als de favoriete bezorger van Nederland. Maar dat het bedrijf ook het hele fulfilmentproces én snelle internationale bezorging biedt? Dat is minder bekend. We nemen je mee in de samenwerking tussen PostNL Fulfilment en Spring GDS Nederland, die samen sterke, internationale logistieke oplossingen bieden.

Voorop in vereenvoudigen van e-commerce

Voor krachtige, geïntegreerde oplossingen voor online business zijn Nederlandse bedrijven bij DynamicWeb al meer dan twintig jaar aan het juiste adres. De focus op vereenvoudigen is uniek en verzekert klanten van een complete, volwassen oplossing met zo min mogelijk tools.

‘Accelerate ambitions!’

‘Survival of the fastest’ is cruciaal in deze snel veranderende digitale wereld. Full service digitaal bureau NOBEARS faciliteert hier al jaren in: vanuit strategie en – zeker sinds de overname van Bitfactory – vanuit technologie.