Fotograaf: Charles Poorter

Maatwerk-commercewebsite live in weken

Composable commerce is hot en steeds meer bedrijven kiezen deze architectuur. Met het zelf ontwikkelde CoreConnect van rb2 kan het toonaangevende developmentbureau snel een werkend composable commerceplatform live zetten. Daarmee geeft rb2 de concurrenten van klanten het nakijken.

Mediacommerce: optimale marketingmix

Geen mediabureau, maar een mediacommercebureau: dat brengt M2|OC mee met zijn geïntegreerde aanpak van performance- en brandmarketing. “Beide elementen moeten als één geheel worden benaderd voor een optimale marketingmix”, stelt managing director Lars Vink.

Samen sterk, maar wel autonoom

Techgroep team.blue helpt bedrijven om online succes eenvoudig te maken. De merken binnen de groep benutten elkaars expertise, maar opereren onafhankelijk. Zo sluiten ze altijd goed aan bij de behoefte van hun klanten. Drie team.blue-merken vertellen hoe zij ook in 2024 de online business van hun klanten verrijken.

Levenslessen op het basketbalveld

GX Software ondersteunt organisaties met digital services en software. 3X3 Unites helpt jongeren op weg door middel van sport. Ze vonden elkaar in een gemeenschappelijk doel: een speelveld creëren voor grensverleggende ambities. Nu werken ze samen aan een succesvolle community.

Hogere betrokkenheid van álle werknemers

In deze tijd van krapte op de arbeidsmarkt is de noodzaak om medewerkers betrokken te houden groter dan ooit. Niet alleen kantoormedewerkers, maar ook iedereen in de ‘frontlinie’. Met Speakap kan dat, zegt CEO Patrick van der Mijl.

Duurzaam bouwen voor mens en maatschappij

Al ver voor de hype stond bij familiebedrijf Slokker, opgericht in 1935, duurzaamheid hoog in het vaandel. Net als bijdragen aan maatschappelijke ontwikkelingen, zoals ouderenhuisvesting. “Bouwen is veel meer dan een stapel stenen neerzetten. Het gaat om iets creëren waar mensen prettig kunnen wonen.”

Zorgen voor de klant én voor elkaar

Beveiligingsbedrijf PROFI-SEC kan leunen op jarenlange ervaring in crowdmanagement. Het succes van de aanpak vindt zijn oorsprong in het ‘zorgen voor’ het eigen team. “Ons motto is ‘We take care of you’ – en dat geldt zowel extern als intern.”

Het belang van voortdurende vernieuwing

Met de overname van cloudspecialist Sentia heeft organisatieadviesbureau Accenture zijn technologieportfolio verbreed. “Met behulp van de cloud kun je een enorme businessversnelling realiseren. Maar dan moet de hele organisatie meebewegen.”

‘Verdubbeling in de komende vijf jaar’

Hoe Oaklins Netherlands in economisch onzekere tijden zijn positie als leidende corporate-financespecialist weet te versterken. Managing partner Frederik van der Schoot licht toe.

IT staat nu op de agenda van de CEO

“Technologische innovatie drijft de businessinnovatie”, is de overtuiging van Maarten Spijkers, Vice President en Managing Director bij Hewlett Packard Enterprise Nederland. “IT is de motor onder die innovatie, maar blijft voor velen complex. Daar spelen wij op in met ons GreenLake Platform.”

Van fullservice naar specialisme

Al een aantal jaren behoort Bitfactory tot de top van de middelgrote digital agencies. Nu is het tijd voor groei en superspecialisatie. Bitfactory neemt afscheid van de volledige fullservice-propositie en introduceert twee specialistische tech-powerhouses.

Met boutiques naar een brighter future

De &samhoud groep bestaat uit drie ‘boutiques’: &samhoud Nederland, &samhoud asia en &ranj. CEO Ingrid Smolders: “Met onze visiegedreven boutiques werken we aan ons gezamenlijke hogere doel, waarin we doorbraken realiseren door mensen te verbinden en te inspireren en zo samen te bouwen aan een brighter future.”