Zwitserleven maakt pensioen begrijpelijk voor iedereen. Met persoonlijke en transparante communicatie, zoals de nieuwe pensioenwet voorschrijft. Geneviève Ho Sam Sooi is een van de aanjagers van de digitale transformatie. “De klant hoeft geen expert te zijn; wij moeten zorgen dat zijn of haar pensioen duidelijk is.”
Energie biedt bedrijven strategische kansVeel ondernemers weten niet hoe ze de energietransitie en verduurzaming moeten aanpakken. Wie energie en duurzaamheid strategisch aanpakt, ziet dat de mogelijkheden rendabeler zijn dan gedacht. Bedrijven die nu stappen zetten, versterken hun concurrentiepositie. Eneco helpt bedrijven met kennis en concrete oplossingen.
Persoonlijke betrokkenheid als fundamentOp de Utrechtse vestiging van RSM aan het Oorsprongpark ontvouwen Wilfred Castricum en Aiko Koster hun visie op groei, kwaliteit en betrokkenheid. Dat RSM met zevenhonderd medewerkers en zeven vestigingen in Nederland als zakelijke dienstverlener dit jaar hoog scoort in de MT1000, is volgens beide heren geen toeval.
Wie niet onderneemt is af“Durven proberen, ook wanneer je niet alles zeker weet, is in de huidige dynamische en onbestendige wereld cruciaal voor zowel jonge professionals als leidinggevenden. Wie te lang wacht, wordt ingehaald”, zeggen Monique Schuurmans en Willem Hop van Home of Synergy.
Kunstmatige intelligentie aanjager groeiAccountants- en adviesorganisatie Crowe Foederer heeft een duidelijke visie op de toekomst: technologie gaat de komende jaren het verschil maken. Niet alleen intern, maar ook bij de klanten. Met de ontwikkeling van het eigen AI-platform CynthAI zet het bedrijf een grote strategische stap.
‘Leiderschap kan niet zonder verbinding’Een groep van zestig bestuurders op C-level dineert met elkaar en discussieert over leiderschap en organisatieverandering. Het ‘Diner van het Inzicht’ noemt organisatieadviesbureau SeederDeBoer dat. Het bureau brengt klanten samen rond een thema. In mei was de rode draad ‘verbinding’. Plaats van handeling: de Amsterdamse vestiging van A Beautiful Mess, een restaurant gerund door mensen die ooit naar Nederland vluchtten.
Employee experience
In de huidige arbeidsmarkt is het cruciaal om medewerkers betrokken te houden, zowel op kantoor als in de frontlinie. Speakap biedt hiervoor de oplossing, aldus CEO Patrick van der Mijl.
Full service biedt veel voordelenWie in zee gaat met het fullservicebureau SQLI Digital Experience weet dat het gehele proces, van creatie via uitvoering tot beheer en ondersteuning, in één hand is. “Dit biedt enorme voordelen”, stelt managing director Mark Blockhuys.
Hyperpersonal door digitale innovatieBMW, KWF en Lebara behoren tot de toonaangevende klanten van Mediaplus Netherlands. Managing Director Menno Westinga van het Amsterdamse fullservice-mediabureau ziet een trend in digitale innovatie. “Succes draait niet om zo veel mogelijk bereik, maar om écht relevant bereik.”
Wie nu slim verkent, verovert morgen de marktBedrijven moeten testen en experimenteren om relevant te blijven voor consumenten, vertelt Herwin van den Berg, Partner en Directeur van Endeavour. Succes van morgen staat of valt bij de nieuwsgierigheid, het ondernemerschap en de ambitie van vandaag. “Zonder lef om nieuwe wegen te verkennen, heb je geen toekomst.”
Onafhankelijkheid, de sleutel tot succesLinehub, het jubilerende bureau in performancemarketing, is in 25 jaar tijd uitgegroeid tot de toonaangevende speler in de wereld van e-commerce. CEO Marko Dobroschelski vertelt hoe onafhankelijkheid, diversificatie en slimme technologische keuzes de sleutel tot succes zijn geweest.
‘Brave creativity’ maakt merken sterkerEr is een uniek communicatiebureau ontstaan uit een opmerkelijke fusie. De naam: SuperRebel.Agency. Een geïntegreerd bureau dat met datagedreven campagnes, out of the box creativiteit, social media expertise en lef merken helpt om boven het maaiveld uit te stijgen.