Het marketingdomein wordt steeds breder, in technologie, in kanalen en in disciplines. Dit creëert een uitdaging: hoe bepaal je welke innovaties je inzet voor jouw marketingorganisatie? En hoe vind je de ideale combinatie van tech, data, creativiteit en performance?
Maileon Benelux is exclusief distributeur van Maileon-e-mailmarketingsoftware. Het bedrijf werd in 2019 opgericht door Menno Worst en Bjorn van Breemen. Hun ambitie: het ingedutte ESP-landschap opschudden en binnen drie jaar de top bereiken. Anderhalf jaar later is het al zover.
Onafhankelijk, transparant en gefocust op kennisoverdracht. Dat is hoe het Groningse bedrijf DigitalWorks eruit springt in de competitieve markt van digital consultancy. “Grote firms opereren vooral strategisch, terwijl wij strategie combineren met implementatie én uitvoering.”
OrangeValley is het toonaangevende Nederlandse bureau voor datagedreven digital marketing. Voor ambitieuze professionals die verder willen groeien, in hun vak en als mens, biedt het bureau volop uitdagende mogelijkheden, vertelt managing director Frank Overbeek.
Youvia, voorheen DTG, neemt je alle onlinemarketingactiviteiten uit handen. Als dé gids voor ondernemers in het online landschap. Youvia is de one stop shop om vind- en zichtbaarheid, reputatie én promotie te regelen. “Je bedrijf overal online; dat is waar we goed in zijn.”
Data was jarenlang topprioriteit voor een 360-graden-klantbeeld, targeting en actionable insights. “Met de huidige hoeveelheden informatie en data kunnen we optimaal inspelen op de klant(reis). Bezoekers verwachten content die bijdraagt aan hun customer journey in elk kanaal.”
Goed teamwerk; top online resultatenOnline marketing kan behoorlijk complex zijn. Wie hierin succes wil boeken, zorgt voor een team met een hoog kennisniveau waarbij individuele skills optimaal tot uiting komen. Zo creëer je een eenheid die werkt als een goed geoliede marketingmachine. Nou ja, zoals bij SDIM dus.