Fotograaf: Charles Poorter

Unlock your digital potential

Hoe ga je van een statische website naar een digital experience? Van iets wat geld kost naar iets wat business oplevert? Wie wil aanhaken bij de digitale transformatie, weet dat het aanschaffen van een paar techtools niet voldoende is: wat heb je aan een customer data platform als je niet weet wat je met al die data kunt doen?

Verwonderen met full specialism

De zeven bureaus die deel uitmaken van Handpicked agencies zijn zelfsturend en staan onder leiding van een gedreven ondernemer. Ze vormen tegelijkertijd een hechte familie die dezelfde set kernwaarden deelt. De drive om het beste voor de klant te bereiken staat daarbij centraal.

De customer experience van de toekomst

Emark is een growth partner die technologie, data, creativiteit en consultancy combineert. Het bureau helpt bedrijven om loyale eindklanten te creëren. “De klant centraal zetten betekent de data centraal zetten. Dat is mensenwerk; dat moet je met het hele bedrijf omarmen.”

‘We blijven het anders doen, met succes’

Steeds vaker kloppen bedrijven bij Conclusion aan voor grote strategische vraagstukken op het snijvlak van business en IT. Conclusion bedenkt hiervoor complete oplossingen en voert die vervolgens uit. “Zo helpen we organisaties om weerbaar, wendbaar én onderscheidend te zijn.”

Klaar voor morgen

Adeptiv is een gerenommeerde ‘customer journey marketing’-groep. Het bedrijf is recent gefuseerd met Springbok om zijn propositie verder te versterken. Maar wat is nu het onderscheidende vermogen van Adeptiv en de noodzaak van een juiste mindset?

De groeimotor voor retailers

De Zweedse fintech Klarna groeide uit tot marktleider door een groeimotor te zijn voor retailers wereldwijd. Een extreme klantgerichtheid en gebruiksvriendelijkheid transformeerden de betaaloplossing tot een ware shopbeleving.

Elephant helpt opdrachtgevers groeien

Digitaal bureau Elephant functioneert als verlengstuk van zijn opdrachtgevers. “Wij zijn de digitale afdeling die je zelf niet hebt. Wij bieden de kennis en kunde die niet iedereen in huis heeft, maar die wel nodig is om te kunnen groeien”, zegt commercieel directeur Jeroen Romeijnders.

Marketplaces veroveren doe je samen

Verkopen op marketplaces biedt grote voordelen, mits serieus aangepakt, weten Twan Rutten, Joeri ter Beek en Bart van den Tol uit ervaring. Met slimme software en advies op maat helpt Vendiro ambitieuze klanten om op marketplaces te groeien en winstgevender te worden.

Haal meer uit marketplaces!

De opkomst van de marketplaces ontgaat niemand in de retail. Daarnaast groeit de markt van e-commerce ook nog eens enorm hard en de helft van die transacties gaat via marketplaces. “Dit zal naar zo’n 75% groeien”, zegt Jorrit Steinz, CEO ChannelEngine.

Het kantoor als creatieve ruimte

Bij Osudio werken collega’s uit verschillende disciplines samen aan een project. Maar hoe pak je dat op een effectieve en succesvolle manier aan als iedereen thuis moet werken? Volgens Julie-Sofie Weye Hemdorff en Maarten Verjans leidt die afstand tot diverse slimme oplossingen.

Strategie en design gericht op impact

Mirabeau is onderdeel van Cognizant Digital Experience. Pradipto Basu, Head of Digital Experience, deelt met Edgard Beckand en Emar Vegt een visie op de toekomst van strategy & design. “Strategy & design heeft een enorme impact, waardoor het verantwoord en duurzaam moet zijn en prioriteit moet hebben in de boardroom.”

Partner in groei

rb2 is een technisch developmentbureau dat al sinds 2005 innovatieve digitale oplossingen realiseert. Dit jaar verwierf het bedrijf voor het eerst een toppositie in de E100. “We zijn aangenaam verrast”, zegt medeoprichter en CEO Dennis van Marle.