Fotograaf: Charles Poorter

Digitalisering versnellen

Het versnellen van de digitalisering bij klanten, dáár staat SQLI Digital Experience voor. De aloude projectaanpak is ingeruild voor doorlopende trajecten waarbij composable software-architecturen, intensieve interactie en klantinzichten een belangrijke rol spelen. Managing Director Mark Blockhuys legt uit.

‘Stuur op feiten, niet op buikgevoel’

De workmanagementsoftware Teamleader Orbit biedt digital agencies een enorme voorsprong: een efficiënt gerund bureau, dat op elk moment weet wat het aan het doen is. “Dat inzicht geeft het management, klanten én medewerkers rust en ruimte voor het creatieve proces.”

Dé connectie tussen muisklik en deurbel

Voordat een online bestelling wordt bezorgd, heeft er al een flinke logistieke operatie plaatsgevonden. Een belangrijk deel hiervan komt tot stand dankzij de slimme verzendsoftware van ParcelPro. “We maken het proces eenvoudiger, waardoor webwinkels sneller kunnen versturen. De eindklant is de winnaar.”

Merken helpen met positieve impact

Springbok is een groot marketingbureau met kantoren in Amsterdam, Utrecht, Den Bosch, Brussel en Mechelen. Springbok doet veel meer dan alleen advertising & performance, vertelt Michiel van Riemsdijk, CCO van de Springbok Group.

Transformeren voor betere klantervaring

Met meer dan 900 geslaagde projecten voor toonaangevende bedrijven over de hele wereld heeft SparkOptimus sinds 2010 een enorme staat van dienst opgebouwd in het transformeren van organisaties voor de toekomst. Technologie en data zijn essentieel, maar voor echt succes zijn mensen doorslaggevend.

Creatief bureau voor aanstekelijk werk

Finally an agency creëert ideeën van waarde waarover je blijft praten. Het Rotterdamse bureau werkt voor merken die iets te vertellen hebben, die durven én doen. Met aanstekelijk werk zet finally an agencyopdrachtgevers en doelgroepen in vuur en vlam. “We bedenken én maken het.”

‘Wij kijken verder dan puur e-commerce’

Met een Nasdaq-notering is BigCommerce echt een grote speler in e-commerce, maar tot vorig jaar had het bedrijf nog geen kantoor in Nederland. Reden genoeg voor Jeroen van Meel, regiomanager Benelux, om het gaspedaal flink in te trappen. “Ons platform groeit mee met de klant.”

Opdrachtgevers nóg completer bedienen

Om opdrachtgevers op alle facetten van marketing te ondersteunen, lanceert Traffic Builders de Unbound Group: een platformorganisatie met expertise op het gebied van merkontwikkeling, creatie, digital marketing en datamanagement, verrijkt met ‘staffing & inhousing’-expertise.

Samen met talent werken aan het nieuwe web

Handpicked agencies is een groep van negen digital & creative agencies. De groep combineert het ondernemerschap en de sfeer van een kleinschalig bureau met de slagkracht van een groot agency. CEO Rob Peters en enkele jonge medewerkers vertellen over persoonlijke ontwikkeling, synergie en ambitie.

Creatieve probleemoplossers voor elke klantreis

Alle goede dingen komen in drieën: internetbureau NOBEARS is voortgekomen uit de bedrijven van Dustin Karelse, Rens van Geel en Rob Smulders. Hun visie uit zich in de naam: NOBEARS ziet nooit beren op de weg. De oprichters en hun circa tachtig medewerkers zijn creatieve probleemoplossers die klanten in elke customer journey ondersteunen.

‘Digitaal transformeren’ is verleden tijd

Digital agency Redkiwi uit Rotterdam wijst klanten de weg in het digitale landschap. “We zijn een van de laatste onafhankelijke bureaus die klanten van a tot z helpen hun digitalisering te versnellen.”

Ondernemers helpen met ondernemen

PostNL werkt samen met zo’n 200.000 zakelijke klanten, en met velen van hen al jarenlang. Dit levert zeer veel kennis, ervaring en data op, waarmee diensten continu worden verbeterd om aan de klantbehoefte te voldoen – essentieel voor de ambitie om ieders favoriete bezorger te zijn.