Fotograaf: Charles Poorter

Pionieren in programmatic advertising 2.0

Adform is de markt flink aan het opschudden. Het global Demand Side Platform (DSP) kwam als eerste met ingebouwde cookieloze oplossingen. Adform is wereldwijd ook de eerste die serieuze stappen neemt om de CO2-uitstoot van programmatic campagnes te verminderen.

Efficiënt en duurzaam pakketvervoer

Shops United faciliteert voor webwinkels de koppeling met pakketvervoerders én haalt sinds eind januari bij een aantal klanten zelf PostNL-pakketten op. Het bedrijf is ook met andere vervoerders in gesprek. Zo wil het zijn klanten gemak bieden en pakketvervoer duurzamer maken.

‘Al vijftien jaar gek op online!’

iClicks is één grote familie van inmiddels ruim negentig specialisten met een echte passie voor online. Door steeds vooruit te kijken en te blijven innoveren is iClicks uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende onlinemarketingbureaus van Nederland.

Sterke merken bouw je met meer dan media

Ruim twee jaar geleden sloot Mediaxplain zich aan bij het internationale Mediaplus. Dit jaar bemachtigde het bureau een toppositie in de Emerce 100-categorie ‘Beste e-business mediabureau’. Toeval, of gewoon slim ondernemen? Emerce sprak over de geïntegreerde werkwijze van het bureau waar ‘meer dan media’ het motto is.

Lokaal met de slagkracht van big tech

Proserve levert businesskritische managed-IT-oplossingen en opereert als serviceprovider cloudonafhankelijk. “Het doel is optimale veiligheid van bedrijfskritische applicaties, zodat onze klanten zich helemaal kunnen richten op hun corebusiness”, zegt Sales Director Patrick Grauss.

‘Wij maken groei voorspelbaar en haalbaar’

Het digitale fullservicebureau OrangeTalent, met vestigingen in Zwolle en Ermelo, denkt diep mee in de bedrijfsprocessen van zijn klanten. Door het lage personeelsverloop werken klanten jarenlang samen met vaste digitale experts voor optimaal rendement en een servicegerichte aanpak.

Consolideren is onvermijdelijk

“Om te kunnen concurreren met buitenlandse streamingdiensten als Netflix en Amazon móéten Nederlandse mediabedrijven wel gaan samenwerken”, aldus Pim Schmitz, CEO van Talpa Network. “Daarom is het spijtig dat de fusie tussen Talpa en RTL niet doorging.”

De #1 verslaan met searchmarketing

Meer traffic en conversie en dus meer leads en omzet – door goede SEO is er zoveel meer winst te behalen, weet Roderick van Straten van onlinemarketingbureau Heers. “Niets is leuker dan een klant naar de top brengen en de nummer één verslaan.”

Verandering realiseren met specialisten

Handpicked agencies heeft grote ambities. De bureaugroep van tien gespecialiseerde digital agencies volgt een afwijkende route naar groei. Onafhankelijk op eigen kracht, met behoud van gespecialiseerde bureaus en een schaalbaar model voor het gezamenlijk bedienen van opdrachtgevers met discipline-overstijgende vraagstukken.

iDEAL vernieuwt voor meer gebruiksgemak

Met meer dan 1,3 miljard transacties per jaar is iDEAL veruit het meest gebruikte online betaalmiddel voor Nederlandse consumenten. Dankzij vernieuwing van het platform groeit het gebruiksgemak verder en kunnen alle 230.000 aangesloten webwinkels dezelfde betaalervaring bieden, vertellen Daniel van Delft en Amos Kater.

Pionier met toekomstkansen

Impactcreatie. Inspelen met innovaties vormt daarbij de sleutel. Met inzet van virtuele booths voor events, fraaie online campagnes én een low-codeteam dat de huidige flexibiliteitswens van klanten invult: in twee weken draait een applicatie. Betrouwbaar, zeggen klanten over TRIMM. Een warm bad met prachtige toekomstkansen, zeggen medewerkers.

Kwaliteit is meer dan kennis

NeoSEM is een onlinemarketingbureau dat gespecialiseerd is in e-commerce. Het bureau bestaat uit een jong en dynamisch team dat opvalt door zijn energieke bedrijfscultuur. “We ontwikkelen ons steeds meer van extern bureau tot vertrouwde strategische partner.”