Fotograaf: Charles Poorter

Awesome websh*t delen met de markt

Start-up van het jaar én MKB Parel West-Brabant, FD Gazellen Awards: Lyfter heeft een unieke positie als webbureau geclaimd. De komende jaren willen de webbouwers die positie uitbouwen met meer ‘awesome websh*t’, en tegelijkertijd andere webontwikkelaars in hun groei helpen.

Create.Accelerate.Disrupt.

Adwise is een full service digital agency in hart en ziel. Het helpt bedrijven om een beslissende voorsprong te nemen en de markt te veranderen. “We zijn er voor grote én kleine klanten met ambities.”

“We openen nieuwe speelvelden”

Door unieke innovaties veroverde mediabureau Havas een positie midden in de leefwereld van doelgroepen. Met het toonaangevende Meaningful Brands-onderzoek en een globale aanwezigheid brengt Havas merken en passies van mensen bij elkaar.

Een breed netwerk van sterke publishers

Beursanalisten worstelen er nog vaak mee: wat is Azerion nu eigenlijk? Een game-ontwikkelaar of mediaonderneming? Het is een advertentietechnologiebedrijf. Met enerzijds nog steeds de games waarmee het begon en met anderzijds een rijk netwerk aan publishers voor wie het de monetization van hun content verzorgt.

Passie voor techniek

Exonet is een managed hostingprovider voor bedrijfskritische websites en applicaties. Als een van de weinige in zijn branche is het techbedrijf onafhankelijk gebleven. “Bij ons staat techniek op de eerste plaats, commercieel succes volgt dan vanzelf.”

Architecten van schaalbare groei

In een wereld waar groei vaak geassocieerd wordt met volume, bekijkt RocketX de zaken anders. Volgens Fabian van Hoegee en Claudia Verbeek draait het om schaalbaarheid en het totale plaatje. “Om impact te maken, moet je strategisch meedenken én operationeel aan de bak.”

De creatieve kracht van een uniek netwerk

Creatief bureau GRRR uit Amsterdam maakt sinds kort deel uit van Handpicked, een netwerk van boutique agencies in branding, marketing en digitale transformatie. Het doel? Minder tijd voor management, meer tijd voor inhoud en creatie. En dat werkt: “Onze innovatiekracht is enorm toegenomen.”

Groeien door schaalbare shoptechnologie

SCAYLE is een e-commerceplatform dat zich exclusief richt op b2c binnen de mode- en lifestylebranche. Het biedt een schaalbare, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor merken die snel willen groeien. “Het is onze ambitie om in 2027 marktleider te zijn.”

Webshop profiteert van groene investeringen

DHL heeft inmiddels de ‘grootste groene bezorgvloot in Nederland’. Dat vinden consumenten belangrijk. Investeringen in duurzaamheid gaan bovendien hand in hand met meer gemak en efficiency, zoals bij de pakketkasten. Je pakket afhalen doe je straks op de voetbal- of hockeyclub.

De kracht van een ecosysteem

Full service digitale bureaugroep 4NG heet nu Conclusion Experience. Voor algemeen directeur Michiel Kroeks weerspiegelt de nieuwe naam het complete end-to-endaanbod dat het Conclusion-ecosysteem klanten te bieden heeft.

‘Global reach met een local feel’

NEP The Netherlands, deel van een van de grootste mediatechnologiebedrijven ter wereld, zat nog in een transformatie, maar eindigde desondanks hoog in de ranking van de E100. “We zien dit als de bevestiging dat we op de goede weg zijn”, zegt managing director Arjan van Westerloo.

Datadriven marketing – mensen maken de mix

Met de combinatie van marketing, data en techniek creëert OrangeValley innovatieve onlinemarketingcampagnes. Het data-driven digital bureau investeert daarvoor vooral in de ontwikkeling van eigen consultants. Want het zijn de mensen van OrangeValley die samen met de klant echt het verschil maken.