Fotograaf: Charles Poorter

Employee experience

In de huidige arbeidsmarkt is het cruciaal om medewerkers betrokken te houden, zowel op kantoor als in de frontlinie. Speakap biedt hiervoor de oplossing, aldus CEO Patrick van der Mijl.

Full service biedt veel voordelen

Wie in zee gaat met het fullservicebureau SQLI Digital Experience weet dat het gehele proces, van creatie via uitvoering tot beheer en ondersteuning, in één hand is. “Dit biedt enorme voordelen”, stelt managing director Mark Blockhuys.

Hyperpersonal door digitale innovatie

BMW, KWF en Lebara behoren tot de toonaangevende klanten van Mediaplus Netherlands. Managing Director Menno Westinga van het Amsterdamse fullservice-mediabureau ziet een trend in digitale innovatie. “Succes draait niet om zo veel mogelijk bereik, maar om écht relevant bereik.”

Onafhankelijkheid, de sleutel tot succes

Linehub, het jubilerende bureau in performancemarketing, is in 25 jaar tijd uitgegroeid tot de toonaangevende speler in de wereld van e-commerce. CEO Marko Dobroschelski vertelt hoe onafhankelijkheid, diversificatie en slimme technologische keuzes de sleutel tot succes zijn geweest.

Wie nu slim verkent, verovert morgen de markt

Bedrijven moeten testen en experimenteren om relevant te blijven voor consumenten, vertelt Herwin van den Berg, Partner en Directeur van Endeavour. Succes van morgen staat of valt bij de nieuwsgierigheid, het ondernemerschap en de ambitie van vandaag. “Zonder lef om nieuwe wegen te verkennen, heb je geen toekomst.”

‘Brave creativity’ maakt merken sterker

Er is een uniek communicatiebureau ontstaan uit een opmerkelijke fusie. De naam: SuperRebel.Agency. Een geïntegreerd bureau dat met datagedreven campagnes, out of the box creativiteit, social media expertise en lef merken helpt om boven het maaiveld uit te stijgen.

Tweaken en testen van koffie

Handpicked werkt samen met Nespresso Nederland aan een steeds betere website om koffiedrinkers tot kopen aan te zetten. “Kleine aanpassingen maken soms een groot verschil”, zegt Daniël Klomps, namens Handpicked verantwoordelijk voor Nespresso.

AI verandert de rol van de CMO ingrijpend

De wereld van marketing is niet meer wat die was. Met de toenemende dominantie van AI staat de CMO van vandaag voor ongekende uitdagingen. Empathy Lab, het nieuwe AI-native bureau van EPAM, helpt marketeers met AI, data en creativiteit om diepere connecties met hun klanten te creëren.

‘Onze waarden bepalen onze koers’

Het van oorsprong Nederlandse Xebia is uitgegroeid tot een internationale fullservice-IT-dienstverlener. Nu brengt het bedrijf schaalbare capaciteit op het gebied van digitale transformatie en AI vanuit de hele wereld naar Nederlandse klanten.

De ‘boutique’ onder fulfilmentbedrijven

Maatwerk, continuïteit, échte maatschappelijke betrokkenheid en persoonlijk contact. Dat is wat dit 75 jaar oude familiebedrijf in e-fulfilment anders maakt dan zijn concurrenten. Niet voor niets eindigt Hexspoor hoog in de ranglijst van beste e-fulfilmentbedrijven.

De sociale impact van een digitaal domein

Waar veel voetbalsites vanuit de club communiceren, zet PSV juist de fan op de middenstip. GX ontwikkelde een gastvrije en interactieve website die supporters de optimale gebruikerservaring biedt. Kernwaarden zijn sociale betrokkenheid, betrouwbaarheid en innovatiekracht.

QLS helpt klanten internationaal groeien

Ondernemer Quincy Boogers bouwt met QLS aan een bedrijf om e-commercebedrijven volledig te ontzorgen op het gebied van logistiek en software. Met de steun van investeerder Waterland zet QLS in op technologische innovatie en internationale groei om marktleider te worden.