
iPROFS
iPROFS wil het beste full service internetbureau van Nederland zijn in alle fasen van een project, van concept tot en met beheer. Wij blinken uit in: Het meedenken met onze klanten om toepassingen te ontwerpen en te bouwen waar zij succesvol mee zijn (veel conversie, hoge ROI) De manier waarop wij een project managen en uitvoeren Webdesign, interaction design en usability Requirements management, metadatering en content management Onze Agile ontwikkelmethodieken, zoals Scrum (desgewenst met een Prince2 kapstok) Onze technische kennis op het gebied van Enterprise Java, content management systemen, portal technologie, mobile marketing en integratie van uw oplossingen met bijvoorbeeld uw back-office. Niet voor niets zijn wij het beste Java-huis van Nederland Het testen van uw applicaties De communicatie De manier waarop we met elkaar omgaan. Wij zijn u graag van dienst Wij geloven dat het steeds meer kennis en ervaring opdoen, het inzetten van al die expertise ten behoeve van onze klanten en het respectvol, open en eerlijk met medewerkers en klanten omgaan, de basis is voor een succesvolle toekomst. Een toekomst waarin IPROFS gezien wordt als marktleider binnen ons specialisme
Onze normen en waarden
Onze meest belangrijke waarden zijn: Kwaliteit, Passie en Warmte
Kwaliteit
Wij willen uitsluitend heel hoge kwaliteit leveren. De expliciete en niet uitgesproken verwachtingen van klanten overtreffen. Kwaliteit wordt desondanks pragmatisch benaderd. Als we op elk onderdeel een 8 scoren, slagen we cum laude. In de meeste gevallen is dit voldoende en leidt dit tot de optimale prijs/kwaliteit verhouding (zeer hoge kwaliteit tegen een acceptabele prijs). En mocht u liever een 11 willen, dan realiseren wij die voor u.
Passie
iPROFS is gepassioneerd om de allerbeste te zijn en om zowel klanten als medewerkers tevreden te stellen. Onze medewerkers delen die passie. Zij willen graag aan onze missie bijdragen, omdat zij daarmee hun eigen doelen kunnen verwezenlijken.
Warmte
Dit is een containerbegrip dat de wijze aangeeft waarop wij met mensen omgaan. Vanuit het hart.
De onderliggende waarden hiervan zijn;
Rechtvaardigheid, Openheid, Respect, Vriendelijkheid, Congruentie, Teamgeest, Erkenning, Betrokkenheid, Communicatie, Vertrouwen, Groei, Verantwoordelijkheid, No-nonsense.
Vertrouwen
Door met alles wat wij doen te werken vanuit de waarden Kwaliteit, Passie en Warmte ontstaat er een vierde waarde, namelijk Vertrouwen. Vertrouwen dat alles “er mag zijn”, dat alles gezegd mag worden, dat we open en eerlijk met elkaar omgaan. Niet voor niets hebben wij in het Great Place to Work onderzoek 100% gescoord op het gebied van eerlijkheid. Wij voelen ons persoonlijk verantwoordelijk voor het welzijn van onze medewerkers en onze klanten. Wij gaan met mensen om zoals we zelf behandeld willen worden.