Actito Nederland

Actito Nederland

Branche
Information Technology & Services
KvK nummer
71850007
Opgericht
2000
Aantal medewerkers
125
Adres

Actito Nederland
Godfried Bomansstraat 8 unit 8
4103WR Culemborg
Telefoon: +32 10 45 85 14
Email: dialogueNL@actito.com

Website
Social media

Tijden veranderen. Maar het spel blijft hetzelfde

In de loop der jaren duiken nieuwe uitdagingen op. Ze leggen je het vuur aan de schenen om creatievere en effectievere manieren te verzinnen om klanten te bereiken. Je moet sneller denken en handelen dan ooit. Net als jij, heeft Actito al die tijd maar één doel voor ogen gehad: klanten verliefd maken op jouw merk. Actito, opgericht in 2000, blijft pionieren en geeft het enige agile en mee-evoluerende platform steeds meer vorm, opdat jij de dingen op jouw manier kunt doen. Met Actito scoor je altijd.

De Europese leider

We nemen SmartFocus over en versterken hiermee onze leidende Europese positie. Meer dan ooit kunnen we jou bieden wat je nodig hebt. Lees het persbericht.

Een nieuwe telg

Het meertalige platform van Actito steekt de Atlantische Oceaan over naar Quebec. Voor het eerst kunnen middelgrote bedrijven in Canada concurreren met veel grotere rivalen.

Vaarwel Citobi, hallo Actito

Citobi verandert van naam en gaat verder als Actito. Onze merkidentiteit evolueert mee, van nicheconsultant naar reguliere dienstverlener.

Goed nieuws reist snel

Om aan de groeiende vraag van Franse marketeers te voldoen, opent Actito een nieuw kantoor in Parijs.

Het eerste agile marketing automation platform

We integreren geavanceerde technologie met de inhouse expertise van marketeers, software-ingenieurs en supportspecialisten om een SaaS-platform te creëren dat elke marketeer kan gebruiken.

Het eerste één-op-één marketingagentschap

Als Citobi gaan we de markt op in België, met een op maat gemaakt aanbod in datagestuurde, één-op-één marketing.

Als een lopend vuurtje

We zijn – in alle bescheidenheid – vrij goed in ons werk en vormen samen een topteam. Ondertussen zijn we met 20 en groeien snel.

Onze eerste klant

Kinepolis start een boeiende conversatie met studenten en weet hun aandacht te vangen voor grote schermervaringen. Ze laten andere bedrijven ver achter zich.

SAAS is geboren

We dachten dat het een goed idee zou zijn om de productmanager en de klant met elkaar in contact te brengen. Waarom dacht niemand hier eerder aan?