Zoekresultaten

  • One-stop-shop via partnerkanaal scoort
    One-stop-shop via partnerkanaal scoort Jan-Hein de Baat, 2015, RoutIT Helemaal thuis is RoutIT in de indirecte marktbenadering. Maar hoe doen ze dat dan precies? De...
  • Tevredenheid en vertrouwen als KPI’s
    Tevredenheid en vertrouwen als KPI’s Aad Vanca, Theo de Wolf, 2013, Caesar Groep, Caesar Experts “Het gebruikelijke businessmodel van ICT-dienstverleners is verouderd”, meent Theo de Wolf,...
  • Caesar Experts ‘Wij garanderen klanttevredenheid’
    Caesar Experts ‘Wij garanderen klanttevredenheid’ Ali Sassi, Anouchka Oudhof, Anton Cnossen, 2012, Caesar Experts, Caesar Groep Vrijwel ieder IT-bedrijf heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Caesar Experts maakt...
  • Ondernemers helpen om te ondernemen
    Ondernemers helpen om te ondernemen Pieter de Klein, Henriette van Swinderen, 2012, T-Mobile Nederland Zakelijk mobiel communiceren draagt direct bij aan verwezenlijking van de doelstellingen van...
  • Grote kennis van ICT-infrastructuren
    Grote kennis van ICT-infrastructuren Eric van Schagen, Bernard Dortmans, 2011, Simac Techniek NV, Simac ICT Nederland bv Simac Techniek NV, opgericht in 1971 en sinds 1986 genoteerd aan de beurs in Amsterdam, is een...

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.