Zoekresultaten

Resultaten 6 tot 10 van 15

1 2 3

  • Dicht bij de klant
    Dicht bij de klant Reinder Brummelman, 2013, BDO Nederland Klanten waarderen de grote betrokkenheid, vertelt bestuursvoorzitter Reinder Brummelman, van...
  • Specialisten voor elk belastingadvies
    Specialisten voor elk belastingadvies Wilbert Kannekens, 2012, Meijburg & Co “Cliënten komen bij ons voor belastingadvies. Punt.” Wilbert Kannekens laat geen enkel...
  • Een goed gevoel
    Een goed gevoel Olaf Ten Hoopen, 2012, MTH Accountants & Adviseurs Accountantskantoor Meeuwsen Ten Hoopen hanteert vijf kernwaarden in zijn bedrijfsvoering, waarvan...
  • Transparantie als leidend principe
    Transparantie als leidend principe Peter Feijtel, 2011, Accon avm Het economisch klimaat noopt veel organisaties om kritisch te zijn over de accountancykosten....
  • Mensen maken het verschil
    Mensen maken het verschil Wilbert Kannekens, Jaap Rog, 2011, Meijburg & Co Belastingadvies is mensenwerk. Dat vinden Jaap Rog en Wilbert Kannekens van KPMG Meijburg &...

Resultaten 6 tot 10 van 15

1 2 3

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2018 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.