C-themes

  • Digitale distruptie in de mediabranche
    Digitale distruptie in de mediabranche Bert Habets, 2016, RTL Nederland BV In de laatste drie jaar heb ik een storm zien opsteken in medialand die onze wereld in een staat van constante flux heeft gebracht. Waarden waar we jarenlang op konden...
  • Detachering in online marketing
    Detachering in online marketing Jeannette Franken, 2016, Tribal Internet Marketing Veel bedrijven hebben de afgelopen jaren een eigen e-commerce afdeling opgezet. Vacatures op deze afdelingen zijn lang niet altijd gemakkelijk te vullen. De arbeidsmarkt is krap...
  • Een succesvolle customerjourney staat garant voor online resultaat
    Een succesvolle customerjourney staat garant voor online resultaat Ortwin Verreck, 2015, OrangeValley OrangeValley is specialist in Online Marketing met meer dan goede resultaten, waardoor steeds meer opdrachtgevers voor de succesvolle visie en resultaatgerichte aanpak van het...
  • De kunst van het weglaten
    De kunst van het weglaten Harald Middel, 2014, theFactor.e Marketing vertelt het verhaal en de businesspropositie van ondernemingen en heeft tot doel met klanten te communiceren om ze te kunnen informeren. Nu organisaties over steeds...
  • Integrale klantreis
    Integrale klantreis Arjan Wessels, 2013, theFactor.e theFactor.e beschouwt marketing als de brug tussen organisaties en hun doelgroepen. Marketing is namelijk vooral gericht op het aandragen van een begrijpelijk verhaal en...

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.