C-themes

Resultaten 1 tot 5 van 7

1 2

  • Mastering Data Craft
    Mastering Data Craft Ivo-Paul Tummers, 2017, Jibes Jibes is een dataspecialist die organisaties helpt om strategische waarde toe te kennen aan informatie. “Wij werken traditioneel voor sectoren met intense of gevoelige...
  • Revolutie in autorijden
    Revolutie in autorijden Willem Strijbosch, 2017, TomTom De wereld staat aan de vooravond van een nieuwe revolutie: zelfrijdende auto’s. “Het is een digitale transformatie op het gebied van autorijden”, vertelt Willem Strijbosch,...
  • Voordeelspeler in totaalcommunicatie
    Voordeelspeler in totaalcommunicatie Reinier Hendriks, 2016, Telfort Telfort Zakelijk is in Nederland dé voordeelspeler in totaalcommunicatie en richt zich op de ZZP/SOHO-Markt (1-5 FTE) en de MKB-markt (6-150 FTE). “Communiceren moet makkelijk...
  • Hét mobiele netwerk van de toekomst!
    Hét mobiele netwerk van de toekomst! Marieke Snoep, 2015, T-Mobile Nederland Ons leven, maar ook ons werk wordt steeds meer gedigitaliseerd. Dit leidt tot een toenemende druk voor bedrijven om de consument én werknemer digitaal te faciliteren en blijvend...
  • Vodafone | Toekomstbestendig met Ready Business
    Vodafone | Toekomstbestendig met Ready Business Alexander Saul, 2015, Vodafone Wil een bedrijf toekomstbestending zijn, dan moeten werknemers overal kunnen communiceren, ongeacht op welk apparaat of met welke verbinding. “Met Vodafone Unified...

Resultaten 1 tot 5 van 7

1 2

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.