SCARLET VERDIENT GELD VOOR ABONNEES

SCARLET ONE IS ER VOOR DIE MENSEN DIE, ALS HET OM PERSOONLIJKE COMMUNICATIE GAAT, OVERZICHT, GEMAK EN EENVOUD TEGEN LAGERE KOSTEN WILLEN

Wat zou dat ideaal zijn: je complete communicatie – vaste en mobiele telefonie en internet – op één factuur en nog een flink bedrag besparen ook. Plus een provider bij wie je altijd terechtkunt met je problemen. Sinds kort kan dat. Scarlet biedt dat alternatief in de vorm van Scarlet One. Dat is een abonnementsvorm voor mensen die, als het om persoonlijke communicatie gaat, overzicht, gemak en eenvoud tegen lagere kosten willen. Daarmee behoren al die verschillende facturen tot het verleden.

“De ervaring leert dat mensen vaak het zicht missen op de kosten van hun persoonlijke communicatie – vaste en mobiele telefonie en internet. Dat komt doordat de facturen daarvoor over verschillende providers zijn verspreid” constateert Fred , Wessels, sales director van Scarlet.“Mensen schrikken zich een hoedje als ze uiteindelijk al die verschillende facturen bij elkaar optellen. Als ze die moeite al nemen. Bovendien, hoe moeten zij, als ze op zoek zijn naar de goedkoopste provider, hun weg vinden? Er zijn zo veel aanbieders dat ze door de bomen het bos niet meer zien. Wij geloven echter in eenvoud en in simpele oplossingen.”

SCARLET ONE

Daarom heeft Scarlet als eerste provider in Nederland een complete oplossing ontwikkeld: Scarlet One. Scarlet One is een abonnement op persoonlijke communicatie: vaste en mobiele telefonie en internet ineen, en, naar keuze, uit te breiden met digitale televisie.“Scarlet One betekent dat mensen maandelijks een volledig overzicht van al hun communicatie op één factuur ontvangen. Dat levert niet alleen een compleet beeld van de kosten op, maar ook concrete besparingen. Denk daarbij aan de abonnementskosten. Maar abonnees kunnen nog meer besparen. Zo is telefoneren van vaste nummers naar vaste nummers binnen Nederland gratis. Het maakt daarbij niet uit of mensen in piekof daluren bellen. Bovendien is mobiel bellen met de simkaart van Scarlet – van mobiel naar vast en van mobiel naar mobiel – de helft goedkoper.”Voor de abonnee kunnen die besparingen oplopen tot 350 euro per jaar.

Er is meer. Mensen die zich abonneren op Scarlet One profiteren van de hoge snelheden – 1 MB – die de ADSL-verbinding van de provider biedt en kunnen onbeperkt internetten. Fred Wessels signaleert een trend.“Schoolgaande kinderen maken meer en meer gebruik van internet. Zij MSN’en, zoeken onderwerpen op internet op, ze chatten, downloaden muziek en films, enzovoort. Kinderen worden vanaf het basisonderwijs gestimuleerd om van het medium gebruik te maken, als dat al niet thuis gebeurt. Scarlet speelt daar op in door een onbeperkte datalimiet te bieden op zijn ADSL-verbinding.”

“WE WILLEN ALLE ZORGEN VAN DE ABONNEE WEGNEMEN. ONZE MONTEURS GAAN DAN OOK PAS WEG ALS HET WERK IS OPGELEVERD.” 

KWALITEIT EN FLEXIBILITEIT

Veel mensen hebben nog een inbelverbinding of ISDN. Bij Scarlet is dat niet meer noodzakelijk en ook dat leidt tot besparingen. De provider levert zijn Scarlet Oneabonnees een gratis modem, installeert dat bij hen thuis en levert de verbinding werkend op. Mensen kunnen dus meteen aan de slag. Dat geldt ook voor het overstappen van hun oude telecombedrijf op Scarlet. Mensen kunnen hun oude telefoonnummers, zowel vast als mobiel, houden zonder dat ze er extra voor hoeven te betalen. Vanzelfsprekend besteedt de telecomprovider veel aandacht aan de kwaliteit van de geleverde diensten. Zo biedt de ScarletADSL-verbinding binnen de norm een gegarandeerde snelheid. Maar kwaliteit stopt niet bij geleverde diensten. Scarlet heeft veel geïnvesteerd in mensen en apparatuur. De klantenservice en helpdesk zijn het kloppend hart van het bedrijf en zes dagen per week open van 9.00 tot 21.00 uur. Fred Wessels:“We willen alle zorgen van de abonnee wegnemen. Onze monteurs gaan dan ook pas weg als het werk is opgeleverd. Dat vraagt van ons de nodige flexibiliteit, maar dat hoort nu eenmaal bij het gemak dat we abonnees willen bieden.”

KINDERMOBIELTJE

Scarlet introduceert nu ook voor jonge kinderen het kindermobieltje. Het toestel heeft de vorm van een beertje en heeft maximaal vier voorgeprogrammeerde telefoonnummers aan boord die met evenzoveel knoppen zijn te activeren. Bovendien zitten er twee SOS-knopjes op die automatisch bellen als er iets mis is.“Het is een soort babyfoon. Als ouders ongerust zijn, kunnen ze met het kindermobieltje bellen zonder dat dit op de telefoon zicht- of hoorbaar is. Zo kunnen ze luisteren of het goed gaat met het kind. Hiermee willen wij een bijdrage leveren aan de persoonlijke veiligheid van kinderen.” Mensen die zich op Scarlet One abonneren, krijgen zo’n kindermobieltje cadeau. Scarlet is niet alleen in Nederland aanwezig. Ook in België en de Nederlandse Antillen heeft het bedrijf een vestiging. Het bedrijf is al in 1992 begonnen met zogeheten carrier-preselectdiensten. Dit betekent dat internationaal bellen met Scarlet via het vaste net al heel gauw voordeliger is. De combinatiepakketten van Scarlet zijn onder meer bij MyCom en BCC te bestellen. Maar ook direct via 0800-1650 en www.scarlet.nl.

Bekijk 2005
Magazine
LUCRATIEF
Uitgave
2005
Auteur
Paulus Eras
Fotograaf
Fjodor Buis
 

Vergelijkbare C-stories

Gerelateerde tags

Geen gerelateerde tags gevonden.

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.