C-stories

  • ‘Onderscheid maken op het hoe, niet op het wat’
    ‘Onderscheid maken op het hoe, niet op het wat’ Theo de Wolf, Marco van der Steijle, 2014, Caesar Groep ICT-dienstverleners profileren zich bij ICT-projecten in het algemeen als beste in hun vakgebied. Caesar Experts maakt daadwerkelijk onderscheid met geïntegreerde ICT-oplossingen, waarmee klanten...
  • Tevredenheid en vertrouwen als KPI’s
    Tevredenheid en vertrouwen als KPI’s Aad Vanca, Theo de Wolf, 2013, Caesar Groep, Caesar Experts “Het gebruikelijke businessmodel van ICT-dienstverleners is verouderd”, meent Theo de Wolf, directeur van Caesar Experts. “Uurtje-factuurtje kan echt niet meer. In plaats daarvan gaan we uit van...
  • Caesar Experts ‘Wij garanderen klanttevredenheid’
    Caesar Experts ‘Wij garanderen klanttevredenheid’ Ali Sassi, Anouchka Oudhof, Anton Cnossen, 2012, Caesar Experts, Caesar Groep Vrijwel ieder IT-bedrijf heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Caesar Experts maakt zijn beloften op dat vlak meer dan waar. Sterker nog, het ontwikkelde een Customer Service Model en...
  • Bouwen aan ‘Koninklijke’ dienstverlening
    Bouwen aan ‘Koninklijke’ dienstverlening Marjon Vermeulen, Hans van der Kooij, 2012, Caesar Groep Waar veel IT-bedrijven worstelen met de crisis, blijft Caesar Groep het goed doen. Meebewegen met de markt is volgens directeur Hans van der Kooij het recept voor de lange termijn: “We streven naar...
  • ‘Kleine, zelfsturende teams houden medewerkers én klanten tevreden’
    ‘Kleine, zelfsturende teams houden medewerkers én klanten tevreden’ Hans van der Kooij, Marjon Vermeulen, 2011, Caesar Groep, Garansys “We willen honderd worden”, zegt Hans van der Kooij, oprichter en directeur van Caesar Groep. “Om onze klanten ook in de toekomst goed te kunnen bedienen hebben we drie formules ontwikkeld. Daarmee...
  • Caesar Groep focust op klanttevredenheid
    Caesar Groep focust op klanttevredenheid Aad Vanca, 2009, Caesar Groep Tevredenheid. Dat is de kern van de dienstverlening bij Caesar Groep. “Wij leveren toegevoegde waarde aan de klant.” Dat resulteert in zeer tevreden klanten. “Op dit gebied steekt Caesar Groep met...
  • Voor de IT-manager die rustig wil slapen
    Voor de IT-manager die rustig wil slapen Luc Spaas, 2008, Caesar Groep "Wij hebben de beste projectorganisatie in Nederland", beweert Luc Spaas, commercieel manager van Caesar Groep. "Ruim 95% van onze projecten is op tijd en binnen budget. Dat is uniek...
  • Caesar Groep ontwijkt bekende valkuilen
    Caesar Groep ontwijkt bekende valkuilen Lars de Laat, 2008, Caesar Groep Nog steeds zijn budget- en tijdoverschrijdingen bij ICT-projecten eerder regel dan uitzondering. “Daarvoor is een aantal kernoorzaken te noemen”, zegt Lars de Laat, value manager bij Caesar Groep....

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.