C-stories

  • 'Niet de technologie is leidend, maar de vraag van de klant’
    'Niet de technologie is leidend, maar de vraag van de klant’ Erwin van der Valk, 2016, Samsung Electronics Benelux B.V. Sinds 2013 zet Samsung Electronics zwaarder in op de zakelijke markt. Via een snel groeiend netwerk van partners biedt het bedrijf een compleet portfolio van zakelijke oplossingen aan, die...
  • Hoofdrol voor intelligent breed display
    Hoofdrol voor intelligent breed display Erik Swart, Jean Piere Overbeek, 2015, Samsung Electronics Benelux B.V., BIS BV Het Ridderkerkse BIS is een belangrijke partner van Samsung op de markt van zakelijke displaytoepassingen. De bedrijven werken dit jaar 12,5 jaar samen. Reden voor BIS CEO Jean Pierre Overbeek en...
  • Zakelijke markt aanjager van omzetverdubbeling
    Zakelijke markt aanjager van omzetverdubbeling Erik Swart, 2014, Samsung Electronics Benelux B.V. Samsung Electronics is al in vele marktsegmenten marktleider, maar wil nog veel groter worden; binnen zeven jaar moet de omzet verdubbelen naar 400 miljard dollar, zo geeft het masterplan ‘visie...
  • Perfect gepositioneerd voor zakelijke markt
    Perfect gepositioneerd voor zakelijke markt Ben Rodrigo Iglesias, Erik Swart, 2013, Samsung Electronics Benelux B.V. “We hebben de visie, het portfolio en de innovaties om de zakelijke markt te veroveren”, stelt Erik Swart, de kersverse B2B-director van Samsung Nederland. Dat doel staat niet op zich: Samsung wil...
  • Dynamische markt gebaat bij open architectuur
    Dynamische markt gebaat bij open architectuur Mark Sluis, Frank Borst, Mildo Meijer, 2012, Samsung Electronics Benelux B.V. Samsung biedt als wereldleider in elektronica een breed portfolio aan. De elektronicamarkt is nu dynamischer dan ooit. Samen met de unieke drive en innovatiekracht van Samsung is dit de kans om ook...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.