C-stories

Resultaten 1 tot 8 van 13

1 2

  • ‘Ondernemers verwachten meer expertise van hun bank’
    ‘Ondernemers verwachten meer expertise van hun bank’ Joop Wijn, 2016, ABN AMRO Bank N.V. “Om onze klanten proactief te kunnen adviseren is sectorkennis een vereiste.” Volgens Joop Wijn, lid raad van bestuur en verantwoordelijk voor Corporate Banking, is ABN AMRO daarom onlangs volledig...
  • Volop werk voor digitale bank
    Volop werk voor digitale bank Monique Hoeben, Anke Slagter, Mel Jacobs, Jacoba Sieders, 2016, ABN AMRO Bank N.V. IT is bij ABN AMRO een heel breed vakgebied met veel uitdagende functies, vertellen vier vrouwelijke leidinggevenden uit verschillende disciplines. Een IT-achtergrond is lang niet altijd een must....
  • Ruim baan voor digitale innovatie
    Ruim baan voor digitale innovatie Martijn Dekker, Michel van Drie, 2015, ABN AMRO Bank N.V. ABN AMRO maakt de omslag naar digitaal. IT is daardoor veel meer dan vroeger een kernactiviteit en onderdeel van de bankstrategie, vertellen Michel van Drie en Martijn Dekker. Samenwerking met de...
  • 'Vertrouwen kríjg je niet, dat moet je verdienen'
    'Vertrouwen kríjg je niet, dat moet je verdienen' Joop Wijn, 2015, ABN AMRO Bank N.V. Als we tegen een ondernemer geen 'ja' kúnnen zeggen en 'nee' móeten zeggen, dan moeten we zoeken naar alternatieven." Joop Wijn, lid Raad van Bestuur en verantwoordelijk voor...
  • ‘Er zit weer wat muziek in de economie’
    ‘Er zit weer wat muziek in de economie’ Ruut Meijer, 2014, ABN AMRO Bank N.V. Ruut Meijer is algemeen directeur Commercial Clients van ABN AMRO, de nummer één in Management Teams ranking van beste financierders. Het is een man die bevlogenheid en enthousiasme uitstraalt....
  • Waar concureert vis met kip?
    Waar concureert vis met kip? Ruut Meijer, Rutger van Nouhuijs, 2013, ABN AMRO Bank N.V. In een uitdagende economie is inzicht in de markt waarin je opereert voor ondernemers veel relevanter dan de vraag of ze een kwartje meer of minder moeten betalen. Om je markt echt te begrijpen, is...
  • Klaar voor veranderend klantgedrag
    Klaar voor veranderend klantgedrag Paul Scholten, Frans Woelders, 2012, ABN AMRO Bank N.V. Het gedrag van bankklanten is de afgelopen jaren in rap tempo veranderd. Geen probleem voor ABN AMRO. De bank voorzag een kanteling en hield er rekening mee bij het veelomvattende...
  • Experts zeiden: “Dit kost járen.”’
    Experts zeiden: “Dit kost járen.”’ Jan Robat, Paulus de Wilt, 2011, ABN AMRO Bank N.V. “Natuurlijk willen we graag de Computable Award winnen”, zegt Jan Robat, IT-Programmamanager bij ABN AMRO. “Maar eigenlijk hebben we onze prijs met het geweldige projectresultaat al binnen.” Paulus...

Resultaten 1 tot 8 van 13

1 2

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.