C-stories

Resultaten 1 tot 8 van 11

1 2

  • Deloitte maakt impact
    Deloitte maakt impact Mario van Vliet, Peter Bommel, 2016, Deloitte Als meest innovatieve professionele dienstverlener heeft Deloitte een goed jaar achter de rug, mede dankzij een unieke aanpak. Het investeren in talent, innovatie en maatschappelijke betrokkenheid...
  • Innovatieve slagkracht geeft business een boost
    Innovatieve slagkracht geeft business een boost Richard Roovers, Jacques Buith, Marco van der Vegte, 2015, Deloitte Ontwikkelingen en innovaties in digitalisering gaan erg snel. De meeste bedrijven werken met veel verschillende informatiesystemen. In combinatie met de toenemende (internationale)...
  • De BV Innovatie
    De BV Innovatie Mario van Vliet, Peter Bommel, 2014, Deloitte Deloitte is door zijn klanten twee keer op nummer één gezet – voor Audit en Advisory – in MT’s jaarlijkse onderzoek naar adviesbureaus. Toch is de mooiste beloning dat klanten hen steeds...
  • Spectaculaire opmars multidisciplinaire consultancypraktijk
    Spectaculaire opmars multidisciplinaire consultancypraktijk Ardie van Berkel, Mario van Vliet, 2013, Deloitte Menigeen associeert Deloitte met accountancy en belastingadvies. Maar wat ondernemingen veelal niet weten, is dat de consultancytak excelleert in een compleet pakket diensten, van strategie tot...
  • Van advies tot en met implementatie
    Van advies tot en met implementatie Mario van Vliet, Jacques Buith, 2012, Deloitte Technologie is tegenwoordig onmisbaar voor de bedrijfsvoering van organisaties. Voor optimaal profijt van de technologie moeten de bedrijfsdoelstellingen het vertrekpunt zijn bij het uitwerken van...
  • Kracht door diversiteit
    Kracht door diversiteit Ardie van Berkel, 2011, Deloitte Deloitte is een van de ondertekenaars van het charter ‘Talent naar de Top’, dat streeft naar het vergroten van het aantal vrouwen in topfuncties. Deloitte brengt de consequenties van de...
  • Vrouwvriendelijk in het streven naar uitmuntendheid
    Vrouwvriendelijk in het streven naar uitmuntendheid Vanessa Borchers, Barbara Majoor, 2010, Deloitte De kwaliteit van medewerkers bepaalt de kwaliteit van de dienstverlening. Kennis en ervaring zijn belangrijk om klanten te adviseren. Daarnaast zijn ontplooiing, respect, openheid, een goede balans...
  • Deloitte zet kwaliteitsnorm in de markt
    Deloitte zet kwaliteitsnorm in de markt Roger Dassen, 2008, Deloitte De visie van Deloitte wereldwijd, dus ook in Nederland, is de ‘Standard of Excellence’ te zijn op alle terreinen waarop de financiële dienstverlener zich begeeft. “Wij willen niets minder dan...

Resultaten 1 tot 8 van 11

1 2

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.