Filters

Filteren op:

Persoon (5)
Categorie (15)
Jaar (4)
Uitgave (3)

C-stories

  • ‘Wij zijn smeerolie van de samenleving’
    ‘Wij zijn smeerolie van de samenleving’ Jos Baeten, 2013, a.s.r. a.s.r. is in meerdere opzichten een bedrijf in transitie. Allereerst heeft de verzekeraar de focus verlegd van vooral sturen op aandeelhouderswaarde naar waarde toevoegen voor alle stakeholders,...
  • De kracht van kennis in de ziektekostenmarkt
    De kracht van kennis in de ziektekostenmarkt Frank Romijn, Petra van Holst, 2011, De Amersfoortse, a.s.r. Als ziektekostenverzekeraar neemt De Amersfoortse nog een bescheiden positie in. Op het gebied van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen (AOV) is deze dochter van ASR echter marktleider. Met zijn...
  • Hard werken aan culturele verandering
    Hard werken aan culturele verandering Roeland van Vledder, 2011, a.s.r. Alsof er nooit een kredietcrisis is geweest, pakken veel financiële instellingen de draad weer op en is het ‘business as usual’. Maar niet voor ASR Nederland. “Wij willen echt een andere...
  • ‘Zekerheid moet de leidraad zijn’
    ‘Zekerheid moet de leidraad zijn’ Jos Baeten, 2009, a.s.r. ASR Nederland heeft lessen getrokken uit het verleden en zoekt nadrukkelijk de dialoog met klanten, medewerkers en stakeholders. “We moeten het vertrouwen terugwinnen en dat kan alleen middels een...
  • “Zonder gekheid: een van de leukste bedrijven om voor te werken.”
    “Zonder gekheid: een van de leukste bedrijven om voor te werken.” Joyce de Jong, 2007, a.s.r. Joyce de Jong is divisiemanager Fortis Insurance Netherlands, Information Servicesafdeling. Na gewerkt te hebben bij diverse ICT-bedrijven maakte zij de overstap naar Fortis. “Voordat ik hier...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.