Filters

Filteren op:

Persoon (4)
Categorie (9)
Jaar (4)
Uitgave (2)

C-stories

  • Mkb welkom in de nieuwe realiteit
    Mkb welkom in de nieuwe realiteit Roy van Oosteroom, 2010, Tele2 Tele2 Zakelijk onthult een goed bewaard geheim: ook het mkb kan volop profiteren van een kwalitatief hoogwaardig dienstenpakket voor een scherp concurrerende prijs. Dat de service van Tele2...
  • Tele2 Zakelijk loopt harder voor zijn klanten
    Tele2 Zakelijk loopt harder voor zijn klanten Roy van Oosteroom, 2009, Tele2 Een andere beroemde nummer twee werd ooit nummer één met de slogan ‘We try harder’. Tele2 Zakelijk wil potentiële klanten overtuigen van het feit dat de organisatie met haar zakelijke...
  • Tele2 is het sterkste alternatief voor de zakelijke markt
    Tele2 is het sterkste alternatief voor de zakelijke markt Ernst Jan van Rooijen, 2009, Tele2 Oók onder de huidige economische omstandigheden laat Tele2 een stabiele omzetgroei zien. De fullservicetelecomprovider vormt met zijn complete pakket aan gebruiksvriendelijke...
  • Tele2 Zakelijk, groot en klein tegelijk
    Tele2 Zakelijk, groot en klein tegelijk Bram Smits, 2007, Tele2 Tele2 Zakelijk is de nieuwe naam van een doorgewinterde aanbieder van zakelijke telecommunicatieoplossingen. Het is namelijk de koppeling van de zakelijke expertise van Versatel aan het solide en...
  • TELE2-VERSATEL VEROVERT MET OP MAAT GESNEDEN ALL IP-OPLOSSINGEN DE ZAKELIJKE ÉN DE CONSUMENTENMARKT
    TELE2-VERSATEL VEROVERT MET OP MAAT GESNEDEN ALL IP-OPLOSSINGEN DE ZAKELIJKE ÉN DE CONSUMENTENMARKT Attila Gültuna, 2006, Tele2 De veelbesproken fusie tussen Versatel en Tele2 levert de nieuwe combinatie complementaire voordelen op. Versatel beschikt over een eigen DSL- en glasvezelnetwerk en is een belangrijke speler op de...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.