Filters

Filteren op:

Persoon (2)
Categorie (9)
Jaar (3)
Uitgave (2)

C-stories

  • Samenwerking met behoud van authenticiteit
    Samenwerking met behoud van authenticiteit Bram Gräber, 2010, KLM Voor KLM stond 2009 in het teken van bijsturen, uitbouwen van partnerships en investeren. Met als doel om klanten een nog betere reiservaring te bieden. Zo maakte KLM op authentieke wijze de...
  • KLM investeert in klant en samenleving
    KLM investeert in klant en samenleving Bram Gräber, 2009, KLM “Ook in barre tijden is het belangrijk om te investeren in klanttevredenheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen”, stelt Bram Gräber, directeur van KLM Nederland. Zijn organisatie streeft...
  • Airline-koploper sneller dan de wind
    Airline-koploper sneller dan de wind Boet Kreiken, 2008, KLM KLM is zowel pionier als engineer van allianties en partnerships. KLM is innovatief en ondernemend. KLM loopt in de luchtvaart voorop. Hoe doet ze het? KLM Information Services is een ambitieuze...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.