Filters

Filteren op:

Bedrijf (2)
Persoon (3)
Jaar (2)
Uitgave (2)

C-stories

  • ‘Wij zijn een operationele verbinder op de werkvloer’
    ‘Wij zijn een operationele verbinder op de werkvloer’ John van Hoof, 2016, CSU Je doet CSU geen recht door het een schoonmaakbedrijf te noemen. Want ook in het facilitair management is de wereld veranderd. “Op allerlei vlakken verbreden we onze diensten om de klantbehoefte...
  • Klantcentrisch denken strategisch noodzakelijk
    Klantcentrisch denken strategisch noodzakelijk Miel Janssen, Marc Plasschaert, 2011, Accenture De retailsector moet leren omgaan met de steeds kritischer en veeleisender wordende klant. Accenture biedt het antwoord: klantcentrisch denken én opereren. Accepteer dat de consument steeds meer...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.