Filters

C-stories

  • DPD geeft consument meer pakketcontrole
    DPD geeft consument meer pakketcontrole Pieter Smits, 2017, DPD Nederland B.V. DPD beschikt met zo’n 28.000 winkels over het grootste ‘Pickup parcelshop’-netwerk in Europa. Binnenkort wil het bedrijf ook de grootste pakketvervoerder over de weg in Europa worden. “Met onze...
  • ‘Kwaliteit is een randvoorwaarde voor onze groeiambities’
    ‘Kwaliteit is een randvoorwaarde voor onze groeiambities’ Gert-Jan Morsink, 2010, Sandd bv Postbedrijf Sandd voert een consistente strategie van gecontroleerde groei, gebaseerd op de pijlers menskracht, eenvoud en (aandacht voor) de klant. Met nieuwe aandeelhouders en een solide...
  • Uitdagend werk met rijdende rekencentra
    Uitdagend werk met rijdende rekencentra Henny Blesgraaf, Theo Hoveling, 2010, GVB Wie in Amsterdam woont of de stad bezoekt, kan niet om GVB heen. Het voormalige Gemeentevervoerbedrijf vervoert met bussen, trams, metro’s en veren dagelijks een kleine miljoen passagiers. GVB...
  • De weg van de toekomst
    De weg van de toekomst Piet Ackermans, 2010, Oranjewoud Voor de reconstructie van de N329, ‘de Weg van de Toekomst’, hebben de gemeente Oss en de provincie NoordBrabant een projectbureau opgericht. Hierin speelt adviesen ingenieursbureau Oranjewoud een...
  • Activiteiten DHL Express reiken verder dan fysiek vervoer
    Activiteiten DHL Express reiken verder dan fysiek vervoer Fred Beljaars, 2009, DHL Express Dat DHL Express dagelijks een immens aantal internationale expresleveringen verzorgt, mag bekend worden verondersteld. Dat daar letterlijk een wereld van zeer uiteenlopende activiteiten achter zit,...
  • ‘Toezicht is een fascinerende discipline’
    ‘Toezicht is een fascinerende discipline’ Jenny Thunnissen, 2009, Inspectie Verkeer & Waterstaat Toezicht op rijksniveau is een dynamisch thema. De Haagse politiek streeft naar reductie van toezichtlasten, maar de rijksinspecties staan voor een complexe taak. Inspecteur-generaal mr. Jenny...
  • KLM investeert in klant en samenleving
    KLM investeert in klant en samenleving Bram Gräber, 2009, KLM “Ook in barre tijden is het belangrijk om te investeren in klanttevredenheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen”, stelt Bram Gräber, directeur van KLM Nederland. Zijn organisatie streeft...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.