C-stories

Resultaten 1 tot 8 van 10

1 2

  • Privacy beïnvloedt gepercipieerde waarde van data
    Privacy beïnvloedt gepercipieerde waarde van data Rob Honing, 2017, Hot ITem Big data is de hypecycle inmiddels voorbij. We gaan nu de voordelen oogsten, maar er zit een lelijke adder onder het gras. Rob Honing, commercieel directeur van de Amsterdamse dataspecialist Hot...
  • The best of both worlds
    The best of both worlds Henny Jansen, Joost van der Vis, 2017, Lukkien BV De ‘communicatiecampus’ van Lukkien gonst van de bedrijvigheid. Meer dan 225 mensen in allerlei disciplines werken samen aan effectieve marketing- en communicatieoplossingen. Tijd voor een gesprek...
  • Nieuwe kansen voor mobiliteitsretail
    Nieuwe kansen voor mobiliteitsretail Bertho Eckhardt, 2016, Bovag Heeft de huidige mobiliteitsretail nog toekomst? Ja, zegt BOVAG, maar alleen als de branche snel schakelt en nieuwe vormen van dienstverlening gaat ontwikkelen. “We moeten de onvermijdelijke...
  • Organisatiebesturing draait om data en mensen
    Organisatiebesturing draait om data en mensen Rob Honing, Dick Mecklenfeld, 2016, Hot ITem Het Amsterdamse databedrijf Hot ITem is met stip op plaats 8 in de Computable 100 binnengekomen en daarnaast door het Nationale Business Succes Award Instituut verkozen tot beste werkgever in de...
  • Optimaliseren van informatie
    Optimaliseren van informatie René Lammers, Willem Corbijn van Willenswaard, 2016, IntoAction BV Wat IntoAction doet voor zijn klanten is het optimaliseren van informatie waardoor ze hun bedrijfsprocessen en vooral klantdoelstellingen beter kunnen ondersteunen. “(Big) data zijn een geweldige...
  • De klant geven wat hij echt nodig heeft
    De klant geven wat hij echt nodig heeft Rob van Kaathoven, 2014, Axians, Imtech ICT De zorg over ICT bij klanten volledig wegnemen is het doel van Imtech ICT Nederland. Het bedrijf is sterk in advies en ICT-dienstverlening, omdat het verschillende vakexperts bij elkaar kan zetten...
  • Van commodity sourcing naar toegevoegde waarde consulting
    Van commodity sourcing naar toegevoegde waarde consulting Hen Snackers, 2014, QNH Consulting B.V. Focus op de klant en waardecreatie, minder sourcing maar meer kwaliteit. Aandacht voor de eigen cultuur en een selectieve keuze voor een beperkt aantal technologie- en dienstenplatforms. Zo kan je...
  • i³ groep: Van ICT-infrastructuur naar informatiespecialist
    i³ groep: Van ICT-infrastructuur naar informatiespecialist Rob Vissers, Eddy Visser, 2013, i³ groep Data bewaren kan tot in het oneindige. Deze data ontsluiten om ze als waardevolle informatie in te zetten die werkt voor de organisatie, is een ander verhaal. i³ groep maakt dit mogelijk en zet ICT...

Resultaten 1 tot 8 van 10

1 2

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2018 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.