C-stories

Resultaten 1 tot 8 van 15

1 2

  • ‘Nachtrust as a Service’
    ‘Nachtrust as a Service’ Engbert Verkoren, 2017, Conclusion Conclusion is al twintig jaar een ondernemende, puur Nederlandse IT-dienstverlener. Zij opereert vanuit een ecosysteem van – op dit moment – twintig gespecialiseerde IT-bedrijven....
  • IT-benadering vanuit businessmindset
    IT-benadering vanuit businessmindset Barbera de Graaf, Raymond van Turnhout, 2017, Experis Ciber B.V. Ciber heeft, na de overname door ManpowerGroup, forse stappen gezet in het ontwikkelen van een nieuwe strategie en focus. En dat terwijl de core competences van Ciber zichtbaar intact blijven. Een...
  • ‘Prachtige waardering van werk Yourzine-teams’
    ‘Prachtige waardering van werk Yourzine-teams’ Michiel van Riemsdijk, 2017, YourZine Nederland Directeur Michiel van Riemsdijk reageerde allereerst verrast op het nieuws dat Yourzine in twee categorieën topposities inneemt. “Ik dacht: klopt dat wel, vanwaar deze erkenning? Pas als je alles...
  • ‘Dit is de versnelling waar business op wacht’
    ‘Dit is de versnelling waar business op wacht’ Niels Vegter, Marco van der Steijle, 2017, Caesar Groep De bibliotheek van Caesar is ruim en hoog, met glaspartijen en één wand die wordt gedomineerd door een boekenkast van zeker zes meter hoog. “Geen idee hoe je een boek van de bovenste plank haalt,...
  • Digitale transformatie met low-code
    Digitale transformatie met low-code Willem van Enter, 2017, OutSystems Benelux B.V. Het low-code platform van OutSystems zorgt voor een succesvolle digitalisering. Bedrijven kunnen er snel apps mee ontwikkelen en tegelijkertijd de kloof tussen IT en de business dichten. “De...
  • De kloof tussen marketing en IT dichten
    De kloof tussen marketing en IT dichten Willem Corbijn van Willenswaard, René Lammers, Frank van Latum, 2017, IntoAction BV IntoAction helpt ondernemingen om een brug te slaan tussen marketing en IT. Zo kunnen bedrijven hun volledige potentieel benutten en hun eindklant op de juiste manier bereiken. “Kwaliteit en een...
  • Beide zijden van de customer journey
    Beide zijden van de customer journey Gerard Pastwa, Marijn Bom, 2017, Hoppinger Hoppinger is een fullservice internetbureau dat organisaties helpt bij hun digitale transformatie. In de b2c-markt, maar ook steeds vaker in het b2b-segment. “Ook op je werk wil je online op je...
  • Digital transformation powerhouse
    Digital transformation powerhouse Alexandra Jankovich, Tom Voskes, 2017, SparkOptimus De internationale digitale-strategieconsultant SparkOptimus groeit als kool. In 2016 verdubbelde het bureau en voerde het weer meer grote transformatietrajecten uit. En die groei houdt aan omdat...

Resultaten 1 tot 8 van 15

1 2

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2018 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.