C-stories

Resultaten 1 tot 8 van 10

1 2

  • De kloof tussen marketing en IT dichten
    De kloof tussen marketing en IT dichten Willem Corbijn van Willenswaard, René Lammers, Frank van Latum, 2017, IntoAction BV IntoAction helpt ondernemingen om een brug te slaan tussen marketing en IT. Zo kunnen bedrijven hun volledige potentieel benutten en hun eindklant op de juiste manier bereiken. “Kwaliteit en een...
  • Beide zijden van de customer journey
    Beide zijden van de customer journey Gerard Pastwa, Marijn Bom, 2017, Hoppinger Hoppinger is een fullservice internetbureau dat organisaties helpt bij hun digitale transformatie. In de b2c-markt, maar ook steeds vaker in het b2b-segment. “Ook op je werk wil je online op je...
  • Digital transformation powerhouse
    Digital transformation powerhouse Alexandra Jankovich, Tom Voskes, 2017, SparkOptimus De internationale digitale-strategieconsultant SparkOptimus groeit als kool. In 2016 verdubbelde het bureau en voerde het weer meer grote transformatietrajecten uit. En die groei houdt aan omdat...
  • Cross Cloud Architecture sleutel tot digitale transformatie
    Cross Cloud Architecture sleutel tot digitale transformatie Leon de Werker, 2016, VMware De digitale transformatie is in volle gang: organisaties moeten veel sneller innoveren om de steeds veeleisender eindklanten tevreden te stellen en overeind te blijven in een sterk concurrerende...
  • ‘We bereiken resultaat bewust anders’
    ‘We bereiken resultaat bewust anders’ Ruud Burgel, 2016, Experis Ciber B.V. Experis Ciber heeft best een uitdagende periode achter de rug. Maar onder nieuwe eigenaar ManpowerGroup maakt Experis Ciber niet alleen een goede herstart; het zet meteen de piketpaaltjes uit voor...
  • Digitale transformatie vraagt balans tussen techniek en mens
    Digitale transformatie vraagt balans tussen techniek en mens Sjoerd Hobo, 2016, QNH Consulting B.V. “QNH is lekker bezig; wat wij vandaag doen, is talk of the town. We zijn heel innovatief en met onze expertise in strategische werkvelden als cloud, business analytics, digital experience en...
  • Optimaliseren van informatie
    Optimaliseren van informatie René Lammers, Willem Corbijn van Willenswaard, 2016, IntoAction BV Wat IntoAction doet voor zijn klanten is het optimaliseren van informatie waardoor ze hun bedrijfsprocessen en vooral klantdoelstellingen beter kunnen ondersteunen. “(Big) data zijn een geweldige...
  • De kracht van de cloud
    De kracht van de cloud Peter van Tilburg, 2016, Accenture Wil een bedrijf zijn digitale transformatie echt kansrijk maken, dan is de stap naar de cloud onvermijdelijk. Peter van Tilburg van Accenture legt uit welke voordelen de cloud biedt. “We helpen...

Resultaten 1 tot 8 van 10

1 2

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.