Filters

Filteren op:

Bedrijf (1)
Persoon (9)
Jaar (4)
Uitgave (4)

C-stories

  • Continu aan het ontwikkelen voor en met klanten
    Continu aan het ontwikkelen voor en met klanten Michel van Drie, Frank Verkerk, 2017, ABN AMRO Bank N.V. ABN AMRO is sneller en slagvaardiger bij de ontwikkeling van nieuwe digitale toepassingen voor klanten dan een paar jaar geleden, vertellen Michel van Drie en Frank Verkerk. Een van de sleutels tot...
  • Volop werk voor digitale bank
    Volop werk voor digitale bank Monique Hoeben, Anke Slagter, Mel Jacobs, Jacoba Sieders, 2016, ABN AMRO Bank N.V. IT is bij ABN AMRO een heel breed vakgebied met veel uitdagende functies, vertellen vier vrouwelijke leidinggevenden uit verschillende disciplines. Een IT-achtergrond is lang niet altijd een must....
  • Ruim baan voor digitale innovatie
    Ruim baan voor digitale innovatie Martijn Dekker, Michel van Drie, 2015, ABN AMRO Bank N.V. ABN AMRO maakt de omslag naar digitaal. IT is daardoor veel meer dan vroeger een kernactiviteit en onderdeel van de bankstrategie, vertellen Michel van Drie en Martijn Dekker. Samenwerking met de...
  • Waar concureert vis met kip?
    Waar concureert vis met kip? Ruut Meijer, Rutger van Nouhuijs, 2013, ABN AMRO Bank N.V. In een uitdagende economie is inzicht in de markt waarin je opereert voor ondernemers veel relevanter dan de vraag of ze een kwartje meer of minder moeten betalen. Om je markt echt te begrijpen, is...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.