Filteren op:

Bedrijf (1)
Persoon (4)
Jaar (2)
Uitgave (1)

C-stories

  • Klaar voor veranderend klantgedrag
    Klaar voor veranderend klantgedrag Paul Scholten, Frans Woelders, 2012, ABN AMRO Bank N.V. Het gedrag van bankklanten is de afgelopen jaren in rap tempo veranderd. Geen probleem voor ABN AMRO. De bank voorzag een kanteling en hield er rekening mee bij het veelomvattende...
  • Experts zeiden: “Dit kost járen.”’
    Experts zeiden: “Dit kost járen.”’ Jan Robat, Paulus de Wilt, 2011, ABN AMRO Bank N.V. “Natuurlijk willen we graag de Computable Award winnen”, zegt Jan Robat, IT-Programmamanager bij ABN AMRO. “Maar eigenlijk hebben we onze prijs met het geweldige projectresultaat al binnen.” Paulus...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.