C-stories

Resultaten 1 tot 8 van 16

1 2

  • Klant bepaalt hoeveel bank hij wil hebben
    Klant bepaalt hoeveel bank hij wil hebben Nick Jue, 2010, ING ING zet met een aantal nieuwe initiatieven en een nieuwe campagne nóg steviger in op het voldoen aan de specifieke behoeften van haar klanten. De aangescherpte strategie zal de bank in de komende...
  • Markt vraagt om realistische scenario’s
    Markt vraagt om realistische scenario’s Ruut Meijer, Rutger van Nouhuijs, 2010, ABN AMRO Bank N.V. We zijn weer aan het bouwen”, aldus Ruut Meijer, CEO Corporate Clients bij ABN AMRO. Na alle perikelen van de afgelopen jaren is dat goed nieuws. “Oude en nieuwe klanten ondersteunen we volop met...
  • ‘Wij stellen de strategie van de klant centraal’
    ‘Wij stellen de strategie van de klant centraal’ Leen Zevenbergen, 2010, Prodware ICT-dienstverlener Qurius heeft zijn koers verlegd om beter en sneller te kunnen inspelen op de ontwikkeling van de markt en de klantvraag. De nieuwe missie leunt op de pijlers innovatie,...
  • Hoog in het linkerrijtje
    Hoog in het linkerrijtje Etienne Hendriks, 2010, Kyocera Mita Eind 2009 werd Kyocera Mita gekozen tot beste ICT-serviceprovider. Daarmee had Etienne Hendriks zijn doel bereikt. Maar de general manager van Kyocera Mita Nederland wil dat zijn organisatie zich...
  • De McKinsey van de marketing en reclame
    De McKinsey van de marketing en reclame Arjan Kapteijns, 2010, Saatchi & Saatchi Ideeën die groei genereren staan bovenaan op het verlanglijstje van iedere CEO. Saatchi & Saatchi helpt bedrijven al veertig jaar bij het transformeren van hun business, merken en reputatie....
  • One Logica: ‘all out’ richting klant
    One Logica: ‘all out’ richting klant Wilbert Kieboom, 2010, CGI Nederland B.V. Hoe kan ik de enorme leverage die ICT mij biedt optimaal benutten, met zo min mogelijk kosten en liefst ook zonder risico? Ecosystemen geven ongekende slagkracht. Leg samen met Logica de juiste...
  • Dynamisch en trefzeker inspelen op veranderingen
    Dynamisch en trefzeker inspelen op veranderingen Eran Habets, 2010, ABN AMRO MeesPierson In de dienstverlening anticipeert MeesPierson op veranderingen en loopt daarbij vaak voorop. Voor algemeen directeur Eran Habets is dynamisch en trefzeker inspelen op ontwikkelingen een belangrijke...
  • Goed beloningsbeleid vergt kennis en ervaring
    Goed beloningsbeleid vergt kennis en ervaring Piia Pilv, 2010, Mercer Om organisaties goed te kunnen adviseren over hun beloningsbeleid is veel kennis en ervaring nodig, aldus Piia Pilv van Mercer Human Capital. Voor consultants betekent dit een jarenlange...

Resultaten 1 tot 8 van 16

1 2

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.