Filters

Filteren op:

Bedrijf (53)
Persoon (74)
Jaar (2)
Uitgave (9)

C-stories

Resultaten 1 tot 8 van 67

1 2 3 4 5 6

  • Snel van nieuwe kennis naar topdienstverlening
    Snel van nieuwe kennis naar topdienstverlening Ludwig Hoeksema, Theo Camps, 2010, Berenschot Groep De brede kennis- en competentiebasis die Berenschot in de afgelopen zeven decennia heeft opgebouwd, sluit volledig aan op de huidige praktijk en vormt een solide fundering voor de toekomst....
  • Het plannen van groei
    Het plannen van groei Gijs de Vries, Marc Guns, 2010, EY Hoofdkantoor Ernst & Young ondersteunt bedrijven wereldwijd om zo doelmatig mogelijk te reageren op de veranderingen in de markt die zijn opgetreden na de financiële crisis. De organisatie pleegde uitvoerig...
  • Duurzaamheid in tijden van crisis
    Duurzaamheid in tijden van crisis Joep Straathof †, 2010, Bureau Zuidema Zuidema, the influence company ontwikkelt talenten van mensen om organisaties te laten groeien, door een bijdrage te leveren in de keten van leren en duurzame kennisontwikkeling. Het accent bij het...
  • Signaleren van trends
    Signaleren van trends Hans van der Molen, 2010, GITP GITP is een HRD-adviesbureau dat zich richt op het beoordelen en ontwikkelen van organisaties en talenten van mensen. GITP wil actief en herkenbaar inspelen op maatschappelijke trends en...
  • Kansen? Pak ze!
    Kansen? Pak ze! Jan Berent Heukensfeldt Jansen, 2010, IFN Finance B.V. Nu de economie weer langzaam uit het dal lijkt te kruipen, doen ondernemers er verstandig aan alert te zijn op nieuwe groeikansen. Om die mogelijke groei vervolgens probleemloos te kunnen...
  • ‘We zijn een heel eind op de goede weg’
    ‘We zijn een heel eind op de goede weg’ Nick Jue, 2010, ING Ruim een jaar na het samengaan van de Postbank en de ING Bank is de aanvankelijke scepsis verdwenen. “De maatschappij in het algemeen en de klanten van de voormalige Postbank in het bijzonder...
  • Samenwerking met behoud van authenticiteit
    Samenwerking met behoud van authenticiteit Bram Gräber, 2010, KLM Voor KLM stond 2009 in het teken van bijsturen, uitbouwen van partnerships en investeren. Met als doel om klanten een nog betere reiservaring te bieden. Zo maakte KLM op authentieke wijze de...
  • Dynamisch en trefzeker inspelen op veranderingen
    Dynamisch en trefzeker inspelen op veranderingen Eran Habets, 2010, ABN AMRO MeesPierson In de dienstverlening anticipeert MeesPierson op veranderingen en loopt daarbij vaak voorop. Voor algemeen directeur Eran Habets is dynamisch en trefzeker inspelen op ontwikkelingen een belangrijke...

Resultaten 1 tot 8 van 67

1 2 3 4 5 6

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.