C-stories

Resultaten 1 tot 8 van 12

1 2

  • Futureproof oplossing voor (web)winkels
    Futureproof oplossing voor (web)winkels Bas Boudrie, Randy Marcus, Ivo Rupert, 2017, CCV Shop CCV Shop biedt een webwinkeltotaalpakket. Samen met moederbedrijf CCV, marktleider in pinautomaten, wil CCV Shop maar één ding: succes voor zijn klanten, ook in de toekomst. Innovatie speelt...
  • Hoe word je een digitale koploper?
    Hoe word je een digitale koploper? Gertjan Schaefers, 2017, Eperium, a Salmon Company Gespecialiseerd in e-commerce en data, dat is Salmon. Onder die naam gaat Eperium verder waar het goed in is: klanten transformeren in digitale koplopers als het gaat om online verkoop. Salmon is...
  • DPD geeft consument meer pakketcontrole
    DPD geeft consument meer pakketcontrole Pieter Smits, 2017, DPD Nederland B.V. DPD beschikt met zo’n 28.000 winkels over het grootste ‘Pickup parcelshop’-netwerk in Europa. Binnenkort wil het bedrijf ook de grootste pakketvervoerder over de weg in Europa worden. “Met onze...
  • Digital transformation powerhouse
    Digital transformation powerhouse Alexandra Jankovich, Tom Voskes, 2017, SparkOptimus De internationale digitale-strategieconsultant SparkOptimus groeit als kool. In 2016 verdubbelde het bureau en voerde het weer meer grote transformatietrajecten uit. En die groei houdt aan omdat...
  • Samen grenzen verleggen
    Samen grenzen verleggen Pieter Jongerius, 2017, Fabrique Strategisch designbureau Fabrique bestaat al 25 jaar. Het gelooft in de kracht van design om dingen te veranderen en te verbeteren. Wat Fabrique ontwikkelt, moet iets betekenen in de wereld....
  • “Data is de sleutel tot succes.”
    “Data is de sleutel tot succes.” Annemarie Buitelaar, 2016, Marktplaats Zakelijk Marktplaats is allang niet meer het exclusieve domein van consumenten. Met miljoenen unieke koopgerichte bezoekers en een brede advertentieportfolio biedt Marktplaats ook bedrijven volop kansen. En...
  • Online verkoop zit gewoon in ons DNA
    Online verkoop zit gewoon in ons DNA Eric van Diemen, Laurens Hutten, Olav Tulen, Johan Bolt, 2016, Bikkelhart Verkoop is een vak. Online verkoop is een vak apart. Het ontwerpen en optimaliseren van online verkoop vergt specifieke kennis, ervaring én mentaliteit. “Daar zijn wij goed in, omdat verkopen het...
  • Integraal begeleiden van digitale transformatie
    Integraal begeleiden van digitale transformatie Alexandra Jankovich, Tom Voskes, 2016, SparkOptimus De snel digitaliserende consument zet het bedrijfsleven de komende jaren op zijn kop. Bedrijven moeten de kansen in deze ontwikkeling grijpen, anders loopt het slecht met ze af. Het internationale...

Resultaten 1 tot 8 van 12

1 2

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.