C-stories

Resultaten 1 tot 8 van 10

1 2

  • 'De helft van ons bedrijf bestaat uit klantenservice'
    'De helft van ons bedrijf bestaat uit klantenservice' Alexander van Dijk, 2010, Simyo Netherlands KPN-dochter Simyo is tweeënhalf jaar geleden veranderd van een mobiel bedrijf dat online opereert in een onlinebedrijf dat mobiele telecommunicatie aanbiedt. Met een simpele boodschap, lage prijzen...
  • Weg van de waan van de dag
    Weg van de waan van de dag Piet Hoorneman, Fried van 't Hof, 2010, Hof Hoorneman Bankiers Vermogensbeheerder Hof Hoorneman Bankiers (voorheen VPV Bankiers) staat na een managementbuy-out sinds begin 2010 op eigen benen. De overname door directeuren Fried van ’t Hof en Piet Hoorneman is...
  • Markt vraagt om realistische scenario’s
    Markt vraagt om realistische scenario’s Ruut Meijer, Rutger van Nouhuijs, 2010, ABN AMRO Bank N.V. We zijn weer aan het bouwen”, aldus Ruut Meijer, CEO Corporate Clients bij ABN AMRO. Na alle perikelen van de afgelopen jaren is dat goed nieuws. “Oude en nieuwe klanten ondersteunen we volop met...
  • ‘We staan dicht bij de klant’
    ‘We staan dicht bij de klant’ Martin van Rijn, 2010, PGGM Door de financiële crisis en de snel stijgende levensverwachting zal pensioen­ uitvoeringsorganisatie PGGM de uitvoering van pensioenregelingen waarschijnlijk versneld aanpassen. PGGM bespreekt de...
  • De werkplekoplossing is geen constante meer
    De werkplekoplossing is geen constante meer Janneke van den Berg, 2010, Migration Match Migration Match verzorgt grootschalige ICT-migraties in bedrijven met meer dan 2500 medewerkers met de eigen migratiemanagementmethode M3©. Daarnaast biedt het bedrijf voor deeltransities het...
  • RWS timmert publieksgericht aan de weg
    RWS timmert publieksgericht aan de weg Bert Keijts, 2009, Rijkswaterstaat Rijkswaterstaat verandert ingrijpend. Deze 211-jarige uitvoeringsorganisatie van Verkeer en Waterstaat ontwikkelt zich tot een publieksgerichte organisatie. Directeur-generaal Bert Keijts,...
  • Geheel meer dan de som der delen
    Geheel meer dan de som der delen Eelco Vissinga, Karim Henkens, 2009, Centric Software Engineering Geld verdienen voor de klant is een van de bedrijfsdoelen bij Centric. Dat kan alleen als er sprake is van goede producten, hoogwaardige dienstverlening en een solide financiële positie. Het...
  • LinkiT groeit en biedt totaaloplossingen aan
    LinkiT groeit en biedt totaaloplossingen aan Angelique Nijssen, Eelco Orsel, 2009, LinkiT LinkiT is een fullservice-ICT-dienstverlener gespecialiseerd in managed services, outsourcing, systeem- & applicatiebeheer en detachering van ICT-professionals. LinkiT levert opdrachtgevers een...

Resultaten 1 tot 8 van 10

1 2

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.