Filteren op:

Bedrijf (1)
Persoon (3)
Jaar (2)
Uitgave (1)

C-stories

  • Duidelijkheid in het digitale landschap
    Duidelijkheid in het digitale landschap Serge van Marion, Raymon de Kruijff, 2013, Emakina.NL Internet en social media spelen een belangrijke rol in de huidige B2C-communicatie. Emakina.NL zet deze kanalen in om de relatie tussen merken en consumenten te verstevigen en om de commerciële...
  • De consument is het vertrekpunt
    De consument is het vertrekpunt Saskia Botman, Raymon de Kruijff, 2012, Emakina.NL Als merk op actieve wijze toegevoegde waarde bieden in het dagelijkse leven van een consument. De consument kennen is dus de kern van Emakina’s expertise. Onderscheidende content zorgt daarbij voor...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.