Filteren op:

Bedrijf (4)
Persoon (5)
Jaar (2)
Uitgave (4)

C-stories

  • Digitaal én dichtbij
    Digitaal én dichtbij Jan Ferwerda, 2017, Technische Unie Bestaande bouw verduurzamen, energieneutrale nieuwbouw, een gezond binnenklimaat in álle scholen: de Bouwagenda stelt ambitieuze doelen, terwijl de installatiesector kampt met een tekort aan goed...
  • Beide zijden van de customer journey
    Beide zijden van de customer journey Gerard Pastwa, Marijn Bom, 2017, Hoppinger Hoppinger is een fullservice internetbureau dat organisaties helpt bij hun digitale transformatie. In de b2c-markt, maar ook steeds vaker in het b2b-segment. “Ook op je werk wil je online op je...
  • Digitale transformatie vraagt balans tussen techniek en mens
    Digitale transformatie vraagt balans tussen techniek en mens Sjoerd Hobo, 2016, QNH Consulting B.V. “QNH is lekker bezig; wat wij vandaag doen, is talk of the town. We zijn heel innovatief en met onze expertise in strategische werkvelden als cloud, business analytics, digital experience en...
  • Marktleiderschap door innovatief customer experience management
    Marktleiderschap door innovatief customer experience management Gert-Jan Morsink †, 2016, Webhelp Nederland Nederlands marktleider in customer experience management Webhelp Nederland heeft in 2015 ook weer een sterke kwantitatieve en kwalitatieve groei doorgemaakt. Vele nieuwe klanten werden toegevoegd...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2018 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.