Filters

Filteren op:

Bedrijf (4)
Persoon (4)
Jaar (3)
Uitgave (3)

C-stories

  • Van commodity sourcing naar toegevoegde waarde consulting
    Van commodity sourcing naar toegevoegde waarde consulting Hen Snackers, 2014, QNH Consulting B.V. Focus op de klant en waardecreatie, minder sourcing maar meer kwaliteit. Aandacht voor de eigen cultuur en een selectieve keuze voor een beperkt aantal technologie- en dienstenplatforms. Zo kan je...
  • Branchespecifieke kennis maakt verschil in belastingadvies
    Branchespecifieke kennis maakt verschil in belastingadvies André Jacobs, 2014, Meijburg & Co De Europese retailmarkt is enorm in beweging. Winkelconcepten moeten worden aangepast aan de veranderde marktomstandigheden en het toegenomen belang van online sales. Werk aan de winkel voor de...
  • ‘Wij zijn klaar voor de toekomst’
    ‘Wij zijn klaar voor de toekomst’ Philip Kok, 2013, the valley b.v. Onder invloed van technische mogelijkheden verandert het reclamevak in rap tempo. Zo groeit het belang van social media en mobile marketing voor merken die hun fans willen bereiken. “Wij combineren...
  • De Rechtspraak heeft recht op ICT-toppers
    De Rechtspraak heeft recht op ICT-toppers Ron Kolkman, 2011, spir-it Spir-it is sinds de samenvoeging van twee organisaties op 1 januari 2011 hét fullservice ICT-bedrijf voor de Rechtspraak. De belangrijkste werkzaamheden zijn infrastructuur- en...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.