Filteren op:

Bedrijf (8)
Persoon (11)
Jaar (4)
Uitgave (4)

C-stories

  • De klant geven wat hij echt nodig heeft
    De klant geven wat hij echt nodig heeft Rob van Kaathoven, 2014, Axians, Imtech ICT De zorg over ICT bij klanten volledig wegnemen is het doel van Imtech ICT Nederland. Het bedrijf is sterk in advies en ICT-dienstverlening, omdat het verschillende vakexperts bij elkaar kan zetten...
  • IT-projecten bestaan niet!
    IT-projecten bestaan niet! Hans Hulsink, Luc Spaas, 2014, Garansys Voor directeur Luc Spaas van Garansys en zijn collega’s staat het verbeteren van de bedrijfsprocessen en -resultaten van hun klanten centraal. “Garansys is de nieuwe norm in IT-dienstverlening”,...
  • Uniek concept zet klanttevredenheid centraal
    Uniek concept zet klanttevredenheid centraal Anouchka Oudhof, Theo de Wolf, 2013, Caesar Experts Veel ICT-dienstverleners hebben de mond vol over klanttevredenheid en -loyaliteit. “Maar wij maken dat écht waar”, zegt Theo de Wolf, directeur van Caesar Experts. “We hebben zelfs onze hele...
  • Tevredenheid en vertrouwen als KPI’s
    Tevredenheid en vertrouwen als KPI’s Aad Vanca, Theo de Wolf, 2013, Caesar Groep, Caesar Experts “Het gebruikelijke businessmodel van ICT-dienstverleners is verouderd”, meent Theo de Wolf, directeur van Caesar Experts. “Uurtje-factuurtje kan echt niet meer. In plaats daarvan gaan we uit van...
  • Bouwen aan ‘Koninklijke’ dienstverlening
    Bouwen aan ‘Koninklijke’ dienstverlening Marjon Vermeulen, Hans van der Kooij, 2012, Caesar Groep Waar veel IT-bedrijven worstelen met de crisis, blijft Caesar Groep het goed doen. Meebewegen met de markt is volgens directeur Hans van der Kooij het recept voor de lange termijn: “We streven naar...
  • ‘Voor een gecontroleerde migratie zijn wij dé partij’
    ‘Voor een gecontroleerde migratie zijn wij dé partij’ Janneke van den Berg, 2012, Migration Match, Conclusion Veel organisaties betalen te veel voor werkplekmigraties, omdat deze niet met een beproefde besturingsmethodiek worden uitgevoerd. De migratiemanagementmethode van Migration Match, M3©, wordt door...
  • KPN zorgt dat uw ICT zonder zorgen werkt
    KPN zorgt dat uw ICT zonder zorgen werkt Omar Benameur, Louis Rustenhoven, 2012, KPN Kostenefficiëntie is een belangrijke drijfveer om het beheer en onderhoud van ICT uit te besteden aan gespecialiseerde businesspartners. De keuze voor een partner gebeurt echter vooral op basis van...

Meer C-Stories

Meer C-Stories

C-videos

Video's 1 tot 1 van 5

1 2 3 4 5

Alle C-video's

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 cstories.nl - alle rechten voorbehouden.